-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Czarek <c...@n...fm>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
Date: Fri, 18 Aug 2017 22:17:04 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 20
Message-ID: <on7i05$hl7$1@usenet.news.interia.pl>
References: <on2583$ada$1@node1.news.atman.pl>
<5994a2df$0$661$65785112@news.neostrada.pl> <on2c73$d2i$1@dont-email.me>
<on3t1p$e9j$1@node2.news.atman.pl> <on470v$93a$1@dont-email.me>
<on4lft$65a$2@node2.news.atman.pl> <on4s57$gl6$1@dont-email.me>
<5995f646$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
<5995fab2$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<4...@g...com>
<a...@n...neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-230-2-99.dynamic.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1503087429 18087 89.230.2.99 (18 Aug 2017 20:17:09
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Aug 2017 20:17:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.0.1
In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722298
[ ukryj nagłówki ]
W dniu 18.08.2017 o 13:18, Marek pisze:
> On Thu, 17 Aug 2017 15:38:39 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
> <4...@g...com> wrote:
>> W maluchu tloki chodzily tak ze zawsze obydwa byly albo na gorze albo
>> na dole.
>
> No chyba sobie jaja robisz, taki układ by wprowadzał duże wibracje...
>
Jednak to prawdziwy fakt, przeciwwagi kompensowały wibracje.
Zastanów się jakie wibracje byłyby w *czterosuwowym* silniku
dwucylindrowym, którego tłoki poruszały by się naprzemiennie
(przeanalizuj moment występowania zapłonów w obu cylindrach)
--
Czarek
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.17 19:52 HF5BS
- 18.08.17 23:10 HF5BS
- 18.08.17 23:20 HF5BS
- 18.08.17 23:33 J.F.
- 18.08.17 23:36 Jarosław Sokołowski
- 19.08.17 00:57 HF5BS
- 19.08.17 01:06 Jarosław Sokołowski
- 19.08.17 01:07 HF5BS
- 19.08.17 03:00 Pszemol
- 19.08.17 16:00 Adam Wysocki
- 20.08.17 16:39 Janusz
- 20.08.17 16:45 Janusz
- 20.08.17 16:47 Janusz
- 21.08.17 13:49 Piotr Gałka
- 22.08.17 18:15 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Thunderbird i dysk...
- opornosc falowa
- Bateria 9V 6F22, alkaliczna v cynkowa, samorozładowanie, bateria wysokiej trwałości do miernika
- Tani zakup z ali?
- w czasach LED komary mają ciężko
- walizka z kodami
- Rejestrator temperatur - termopara, siec
- Router LTE z możliwością zmian MTU
- Fajny film widziałem...
- Jaka ładowarka sieciowa do Iphona?
- Taśma izolacyjna do prac elektrycznych
- Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=