  • Data: 2009-08-04 15:25:43
    Temat: Re: jaki modem GSM
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Mnie natomiast zawsze zastanawiało jak to się robi w Windows.
    > Jak podłączę dwie takie same drukarki USB, to skąd wiem, na
    > której mi się coś wydrukuje. Również poważnie pytam.

    Użytkownik to sobie może naklejkę zrobić na drukarce jak nie wie, która
    jest która :-).
    Windows natomiast rozróżnia urządzenie USB na podstawie numeru
    seryjnego, albo jeśli urządzenie go nie ma, to na podstawie portu, do
    którego urządzenie zostało podłączone.

    --
    przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
    no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,