  • Data: 2009-08-05 08:46:11
    Temat: Re: jaki modem GSM
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > taki eksperyment trzeba jakoś specjalnie zaaranżować. Ale teraz jest
    > okazja spytać kogoś, kto zna to z własnego doświadczenia. Więc pytam.

    Chyba się nie zrozumieliśmy, ja nie mam dwóch takich samych drukarek i
    nie kombinowałem jak je podłączyć, żeby windows się pogubił. To co
    praktycznie sprawdziłem to zachowanie windowsa, gdy podpina się to samo
    urządzenie do różnych portów, wtedy gdy ma nadany numer seryjny i gdy go
    nie ma. Oprócz tego zdarza mi się podpiąć drukarkę (bez numeru
    seryjnego) do komputera nie zawsze do tego samego portu i z tego co
    widzę, to w zależności od gniazda USB drukarka "pojawia się" pod
    odpowiednimi numerami/nazwami.