  • Data: 2009-08-05 01:20:04
    Temat: Re: jaki modem GSM
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 03 Aug 2009 23:38:36 +0200 ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    napisał:

    >czyli kablem com? wtyk d9? w życiu nie widziałem ( nie twierdze ze nie
    >istnieją.)

    Oczywiście że są, od (chyba) tak dawna jak GSM. Sam w takim lutowałem
    stabilizator ;-)

    A rozwiązania dwa, jeżeli to ma być zastosowanie amatorskie to
    najlepiej używany telefon z Allegro, obsługujący komendy AT, np.
    wspomniany Siemens Do tego MAX3232 zasilany z 3,3V (przypomianam że
    większość telefonów ma elektronikę na 3,3V i może się zepsuć jak
    dostanie 5V na RXD).
    Jeżeli ma być zastosowanie profesjonalne to nie ma co kombinować - są
    gotowe modemy z RS-232, robi takie np. Motorola, Siemens itd.

    --
    I really hate this damn machine,
    I wish that they would sell it.