eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja › Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: wm <...@w...pn>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Date: Sat, 21 May 2011 09:18:33 +0000 (UTC)
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 8
    Message-ID: <ir8019$vur$2@opal.futuro.pl>
    References: <ir7ojf$1kr$1@inews.gazeta.pl> <ir7sqv$hvf$3@opal.futuro.pl>
    <ir7ujj$emf$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: medusa.wm.pn
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1305969513 32731 195.22.96.1 (21 May 2011 09:18:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 May 2011 09:18:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95154
    [ ukryj nagłówki ]

    Ale jaką metodą? Jeśli operator postępuje w miarę uczciwie to procent
    skarg będzie na standardowym poziomie polskiego pieniactwa i ten procent
    będzie mniej więcej identyczny dla wszystkich operatorów.

    Zresztą nawet wizyta UKE to nie jakiś koniec świata.
    Jeśli UKE zmierzyło i potwierdziło zgodność oferty z prawdą można ten
    fakt wykorzystać do celów reklamowych. Dobry operator sam się postara o
    taką wizytę :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: