    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: juz wiem po co sa Tachografy...
    Date: Thu, 4 Mar 2010 12:22:00 +0100

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cb270798-ed0c-48f7-89b3-713956f62cec@b30g2000yq
    d.googlegroups.com...
    > Ale to nie jest problem samolotu, tylko korzystania z biur podr�y.
    > Jak kupisz apartament i bilet sam, w tanich liniach, to cena wychodzi taka
    > jak podr�y samochodem (cho� dalej ni� do Chorwacji, do Chorwacji
    > teďż˝
    > jecha�bym samochodem).

    >Dla mnie wakacje są po to aby wypocząć. Wolę zapłacić i mieć wszystko
    >załatwione i itd ...

    Przecież nikt Ci nie każe załatwiać nic na miejscu, takie rzeczy załatwia
    się PRZED wyjazdem.

    >Nie chce mi się szukać , kombinować , szukać transportu i noclegów w
    >jakimś egzotycznym kraju.

    Jeśli stać Cię, żeby zapłacić z tego powodu dodatkowe 100% to podziwiam.
    Tylko nie nawijaj wtedy, że samochodem zawsze i wszędzie jest taniej, bo to
    nieprawda.
    Taniej w Chorwacji miałeś głównie dlatego że nie korzystałeś z biura
    podróży.

    >Może dla singla lub jakiejś parki takie wakacje są ok , ale ja wolę
    >mieć 100% pewności a nie załatwiać na zasadzie że może się uda ...

    Rok temu byłem w Hiszpanii z całą rodziną, w tym z dwójką dzieci.

    >2 lata temu widziałem cennik hotelu w jakim mieszkałem i gdybym sam
    >tam wynajął pokój na 14dni to wyszło by mi dużo więcej za sam hotel
    >niż ja zapłaciłem za całą wycieczkę ...

    A gdybyś zarezerwował go przez booking.com to razem z przelotem wyszłoby Ci
    o połowę taniej.

    >Biura muszą mieć naprawdę duże rabaty w hotelach. Hotel woli wynająć
    >cały hotel jakiemuś biuru (biurom) i mieć zagwarantowane 100%
    >obłożenie , nawet przy niższej cenie niż modlić się o chociaż
    >częściowe obłożenie ...

    Tak się składa że na booking.com są te same hotele co w biurach podróży,
    tyle że DUŻO taniej.
    I są dostępne nawet jeśli rezerwujesz z kafejki netowej ulicę od hotelu.

    >Noclegi w Chorwacji załatwiłem przez PL biuro. Było legalne , było
    >ubezpieczenie i itd.
    >Przyjechałem , skontaktowałem się z przedstawicielem i przyjechał po
    >mnie mój gospodarz :)
    >Miałem gwarancję że nocleg będzie i nie zostanę oszukany ...

    Nie miałeś gwarancji.
    Biuro mogło nie przelać zapłaty i byłbyś w tyłku.
    Nie mówiąc o tym że miejsce okazuje się ruderą, zamiast widoku z okna masz
    widok na śmietnik, a zamiast ogrodu budowę apartamentowca w sąsiedztwie.
    Gdy płacisz na miejscu (oczywiście wcześniej rezerwując), to w razie
    kłopotów po prostu idziesz do innego lokum/kafejki netowej w celu poszukania
    takowego.

    Mnie się jeszcze nie zdarzyła wpadka z BP Zosia Samosia, za to kiepskie
    warunki przy korzystaniu z usług biur podróży już miewałem.
    O podłym żarciu w zbiorowym żywieniu nie wspominając.