    From: Rafal <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: kanały(koryta) instalacyjne do biura
    Date: Thu, 15 Oct 2009 12:18:57 +0200

    kogutek pisze:

    > Płatne jest wszystko co jest do zastosowań komercyjnych. Wyjrzyj przez okno. Tam
    > jest kapitalizm. W socjalizmie był darmowy dostęp do informacji. Skończyło się
    > to tutaj ok. 1990 roku. Piszesz o dużym projekcie wartym dużo pieniędzy. I
    > chcesz żeby ktoś Ci darmo coś dał. Jak jesteś taki skłony do dzielenia się
    > informacjami to napisz kto jest inwestorem, gdzie się to znajduje. Tyle samo
    > pracy wykonasz jak ktoś przy wklejaniu linków. Ciekawe dlaczego od razu nie
    > dałeś adresu. Adresy są bezpłatne. Ale ten adres to nie tylko miejsce. To
> [...]

    Jak sam zauważyłeś jest projekt warty dużych pieniędzy, jeżeli chcesz je
    zarobić to pokaż co masz do zaoferowania. To ja te pieniądze chce wydać,
    ale nie na kota w worku, nadal nie wiem za co miałbym Ci zapłacić.
    Nie rozumiem o co Ci chodzi z podawaniem adresu oraz danych inwestora?
    Jeżeli Ty, czy firma gdzie pracujesz, specjalizuje się w tego typu
    pracach to pokaż jakieś swoje realizacje, czy technologie w jakiej
    wykonujecie, podaj swój adres i jak dojdzie do odpowiedniego etapu prac
    to dostaniesz zapytanie ofertowe.
    Jeżeli zaś nie zajmujesz się tą branżą, a znasz rozwiązania godne uwagi
    to możesz je podać publicznie albo i nie, wedle uznania, ale ewentualne
    roszczenia finansowe miej do producenta żeby zapłacił za reklamę, a nie
    do klienta, który chce to kupić.
    Wyjrzyj przez okno, bo coś Ci się poprzewracało... albo nie, lepiej
    zasłoń żaluzję, bo jeszcze ktoś zobaczy co chcesz sprzedać...

    Pozdrawiam
    Rafał