  • Data: 2009-10-16 12:38:14
    Temat: Re: kanały(koryta) instalacyjne do biura
    Od: "Alexander Sharon" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wnikajac w szczegoly, przyznaje rade kogutkowi.
    Jezeli otrzymuje zapytanie natury technicznej droga telefoniczna lub
    majlowa, zadam z gory wystawienie "purchase order" (zamowienie zakupu?).
    Jestem zawodowym inzynierem konsultantem i z tego zyje.
    Jezeli zdziwiony pytek rezonuje, ze mi odpowedz mi moze zajac kilka minut,
    proponuje mu porozmawiac z prawnikiem i dowiedziec sie czy on udzieli
    odpowiedzi za friko.

    Paimietam stara opowiastke mojego sp Ojca, rowniez inzyniera.

    Otoz, gdy do zlamanego powozu wezwano kowala z pobliskiej wioski do naprawy,
    ten obejrzal powoz i uderzyl raz mlotkiem, naprawijac woz w ciagu minuty.
    Nastepnie kowal zazadal za naprawe wozu 100 zlotych. Zdziwiony wlasciciel
    zazadal wyszczegolnienie zadanej sumy, na co kowal odparl: Uderzenie
    mlotkiem - 1 zloty, wiedzialem gdzie uderzyc: 99 zlotych.

    Szanujmy sie wiec, panie i panowie inzynierowie. Ma za soba ciezkie i dlugie
    studia, i zdobyta praktyke czy nabyte umietnosci zawodowe. Za to sie placi

    Pozdrawiam

    Alec