    From: Wojciech Penar <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: kanały(koryta) instalacyjne do biura
    Date: Thu, 15 Oct 2009 15:27:17 +0200

    Rafal pisze:

    > co masz na myśli pisząc "a tu"?
    > Jeżeli chodzi o pomieszczenia biurowe to wydaje mi się to armatą na
    > wróbla. Jej potencjał byłby wykorzystany w ułamku możliwości.
    > Poza tym było by to kilkaset (~700)m^2 powierzchni i wcale nie będzie to
    > praktyczniejsze niż gniazda po obwodzie pomieszczenia + gniazda w
    > podłodze, ale już bez możliwości ich przemieszczania.
    > W serwerowni taka podłoga to jak najbardziej tak.

    U nas kiedyś w laboratoriach podłoga podniesiona składała się z kafli,
    niektóre miały osadzone przeloty dla kabli. W razie potrzeby zamieniało
    się kafel "przyłączeniowy z innym i przeciągało kable w nowe miejsce
    (miały taki zapas, by móc dostosować konfigurację podłogi do różnego
    układu stanowisk).

    Jeśli chcecie pełnej mobilności - albo tak, albo "zwisy" z sufitu, albo
    nadmiar wpustów w podłodze. Te ostatnie (zwłaszcza tańsze modele)
    średnio lubią deptanie i stawianie na nich krzeseł, mycie podłogi metodą
    pokładową (chlust z kubła i pomerdać mopem) też odpada...

    Najlepiej podejdź do jakiejś większej firmy z branży i wstępnie powiedz
    czego chcesz, czy są w stanie do tego się zbliżyć i ile za projekt
    skasują.

    Pozdrawiam
    Wojtek