  • 521. Data: 2011-05-27 16:17:00
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 27 May 2011 16:14:35 +0200 osobnik zwany KJ Siła Słów
    wystukał:

    no właśnie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 522. Data: 2011-05-27 16:33:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 16:12:06 +0200, w <iroc0m$tvr$1@mx1.internetia.pl>, Artur
    Maśląg <f...@p...com> napisał(-a):

    > W dniu 2011-05-27 14:35, Jakub Witkowski pisze:
    > (...)
    >
    > Prawda.

    Nie całkiem, tak dokładnie to zostali skazani za spowodowanie obrażeń, nie za
    sam wypadek. Pechowo skręcający widocznie nie wiózł nikogo z rodziny.

  • 523. Data: 2011-05-27 16:39:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 15:08:04 +0200, w
    <4ddfa233$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie.
    > Zdaniem każdego myślącego.

    >Najwyraźniej w twoim przekonaniu sądy więc nie myślą

    Ależ myślą, każą winnych jak trzeba.
    A że Ty nie rozumiesz co czytasz, to już nie ponoszą odpowiedzialności.

  • 524. Data: 2011-05-27 16:40:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 May 2011 13:05:15 +0200, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    >Ze zmianą pasa ruchu włącznie. Nie da się inaczej.

    Bzdura. Nie zmienił pasa tylko go przeciął. Ja wiem, że to nie pasuje
    do Twoich tez, ale taka jest prawda.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 525. Data: 2011-05-27 16:41:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 15:24:58 +0200, w
    <4ddfa62a$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > No tak.
    > I na tym czytanie Twoich głupot można zakończyć.
    > Kretynizmy które wypisujesz przekraczają wszelkie granice.
    >
    > Nie łżyj tak bezczelnie, bo cytat był i każdy może sobie przeczytać to,
    > czego Ty nie rozumiesz.

    >Czy to moja wina

    Tak, Twoja wina że pierdzielisz nie na temat.

    HINT: dyskusja się toczy o tym czy skręcający był winny.
    Tak, był, cytowane wyroki również skazywały skręcających.

  • 526. Data: 2011-05-27 16:41:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 15:33:36 +0200, w
    <4ddfa830$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Thu, 26 May 2011 18:58:05 +0200, w
    > <4dde869d$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"

    > Nie łżyj tak bezczelnie, bo cytat był i każdy może sobie przeczytać to,
    > czego Ty nie rozumiesz.

    >Nie

    Tak.
    Już miałeś napisane co masz zrobić, jeśli nie rozumiesz o co chodzi w wątku.

  • 527. Data: 2011-05-27 16:43:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 15:33:23 +0200, w
    <4ddfa822$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > W każdym winny był skręcający.

    >Tak?

    I nie łżyj tak bezczelnie, bo cytat był i każdy może sobie przeczytać to,
    czego Ty nie rozumiesz.

  • 528. Data: 2011-05-27 16:44:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Maśląg <f...@p...com> napisał(-a):

> [...]

    czego Ty nie rozumiesz.

    >, tak dokładnie to zostali skazani za spowodowanie obrażeń,

    Które powstały samoistnie i nie miały nic wspólnego z wypadkiem.....
    Twoja głupota aż krzyczy.

  • 529. Data: 2011-05-27 17:06:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-27 16:12, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-05-27 14:35, Jakub Witkowski pisze:
    > (...)
    >
    > Prawda.

    > Nieprawda.
    >
    > Widzisz, to w tym przypadku skręcający
    > w lewo zjechał najpierw w prawo

    Widzisz, gdybyś przeczył dokładniej, to byś się przy tym nie upierał:

    "podczas wykonywania manewru skrętu w lewo [...] zjechał *od* prawej krawędzi
    jezdni".

    Gdzie tu jest o tym że najpierw *zjechał w prawo*?
    Wiemy tylko, że nie ustawił się przy skręcie z lewej strony pasa.

    Poza tym, cała reszta wywodu (jak również ciekawej glosy którą podlinkowałeś) opiera
    się o rozważania, czy nieupewnienie się itd. jest niezachowaniem zasad bezpieczeństwa
    czy nie. A o zjeżdżaniu z prawej nie ma mowy, bo to nie był istotny element
    uzasadnienia.

  • 530. Data: 2011-05-27 17:28:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 16:41:39 +0200, w
    <4ddfb823$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Tak.
    > Już miałeś napisane co masz zrobić, jeśli nie rozumiesz o co chodzi w wątku.

    Nie manipuluj cytatami, nawet jeżeli brakuje argumentów.

    "Sąd Rejonowy [...] uznał Ireneusza P. za winnego umyślnego naruszenia za-
    sad bezpieczeństwa w ruchu lądowym, polegającego na prowadzeniu pojaz-
    du z niedozwoloną prędkością oraz wyprzedzaniu w miejscu, gdzie było to
    zabronione, ***czym spowodował on opisany wyżej wypadek***, [...]