  • 591. Data: 2011-05-30 14:28:53
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:

    > Jednoznacznie? ROTFL!

    Tak.

    > Przeczytaj sobie wyrok SN,

    W jakim celu?
    Zdaję sobie sprawę, że i sądy mogą wydawać wyroki sprzeczne, to kolejny
    problem z obowiązującym w Polsce prawem.
    Ale to w żaden sposób nie uprawnia skręcającego do niekorzystania z
    lusterek, nie ma pewności że też trafi na sędziego kapelusznika.

  • 592. Data: 2011-05-30 16:39:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 22:25:13 +0200, w
    <4de008a9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > LOL
    > To się organom ścigania nie podoba, to znaczy że stanowisko sądu słuszne.

    No pewnie, nawet gdy sądy w trzech odrębnych przypadkach za winnego (w tym w
    dwóch bez przypisanie najmniejszej winy skręcającemu) uznają wyprzedzającego,
    to mają rację i oczywiście winnym uznali wyprzedzającego. Jakiś eksternistyczny
    kurs logiki by ci się przydał.

  • 593. Data: 2011-05-30 17:32:22
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Ale to w żaden sposób nie uprawnia skręcającego do niekorzystania z
    > lusterek, nie ma pewności że też trafi na sędziego kapelusznika.

    A skąd wiesz, że skręcający nie korzystał z lusterek?
    Może motocyk jechał 150km/h i nie wyhamował.

  • 594. Data: 2011-05-30 17:32:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]

    >No pewnie, nawet gdy sądy w trzech odrębnych przypadkach za winnego (w tym
    >dwóch bez przypisanie najmniejszej winy skręcającemu) uznają

    Znowu nie na temat.
    Kiedy Twoja logika zrozumie, że mowa jest o skręcającym i jego braku winy,
    bądź winie ?

  • 595. Data: 2011-05-30 17:33:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A skąd wiesz, że skręcający nie korzystał z lusterek?

    Stąd, że gdyby korzystał (prawidłowo), to by nie skręcił.

  • 596. Data: 2011-05-31 08:56:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 May 2011 17:33:38 +0200, Cavallino

    > Stąd, że gdyby korzystał (prawidłowo), to by nie skręcił.

    Jesteś poważnie ograniczony umysłowo.

    hint, nie da się w ciągu trwania całego manewru skrętu JOPIĆ się w lusterko
    boczne, bo ważniejsze jest widzieć gdzie się jedzie i kogo się nie
    rozjeżdża niż to czy jakiś pacan nie zna PORD i jedzie na złamanie karku.

    --
    Pozdor Myjk

  • 597. Data: 2011-05-31 08:58:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mon, 30 May 2011 17:33:38 +0200, Cavallino

    > Jestem poważnie ograniczony umysłowo.

    Na to wygląda.

  • 598. Data: 2011-05-31 09:12:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 31 May 2011 08:58:39 +0200, Cavallino

    > Na to wygląda.

    Nie chciało mi się wczytywać w twoją dyskusję z Radkiem (żeby nie było
    wątpliwości, ze względu na głupoty jakie TY wypisywałeś), ale już widzę o
    co mu chodziło, manipulancie. Rzeczywiście niezły frajer z ciebie jest.
    Zatem kończąc, *plonk*.

    --
    Pozdor Myjk

  • 599. Data: 2011-05-31 09:18:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości news:

    >Rzeczywiście niezły frajer ze mnie jest.

    Dokładnie - i dlatego czym szybciej się zamkniesz, tym lepiej.

  • 600. Data: 2011-05-31 09:39:08
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

> [...]
    > boczne, bo ważniejsze jest widzieć gdzie się jedzie i kogo się nie
    > rozjeżdża niż to czy jakiś pacan nie zna PORD i jedzie na złamanie karku.

    Jesteś kolejną osobą, która sugeruje, że nie da się gapić ciągle w lusterko,
    jasne, że tak. Ze względu na bezpieczeństwo na drodze, nie wolno nawet.
    Jednak zwróć uwagę... jeżeli manewr w opisywanych sytuacjach byłby wykonany
    w sposób:
    -włączenie kierunku
    -zwolnienie
    -popatrzenie na drogę, w którą będzie się skręcać
    -popatrzenie w lusterko(zauważ, to wymaga ułamka sekundy) tuż przed skrętem
    kierownicą
    ...czy uniknęłoby się wypadków w przytaczanych sytuacjach?

    Cavallino ma sporo racji w tym co pisze. Ludzie często nie patrzą w lusterka
    lub korzystają z nich nieprawidłowo. Np. patrzą dużo wcześniej i dopiero po
    jakimś czasie wykonują manewr, nie będąc świadomymi sytuacji na drodze.