  • 31. Data: 2009-04-21 12:54:17
    Temat: Re: [laickie] Ewolucja motocyklistów
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marcin Narzynski pisze:

    > Czy naprawdę każdy motocyklista MUSI docelowo jeździć potworem, który
    > 200 km/h robi w 7 sek?

    Ja nie musze. Moje motocykle nie osiagaja 200 a juz 100 mph to walka z
    motocyklem i przestrzenia wokol niego :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 32. Data: 2009-04-21 12:55:15
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Norbi wrote:
    > Sie tez nie polansujesz - xx ma 9 do 200 :)
    > A diobeu jeszcze nie dorosl do meskich moto i tyle... :)

    Mało jest męskich z kardanem.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 33. Data: 2009-04-21 12:59:03
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Don Pedro pisze:
    > Po pierwsze, duże i mocne motocykle to nie zawsze potwory. Tylko
    > niektóre określiłbym mianem potworów, reszta to takie odpowiedniki
    > limuzyny z silnikiem V6.

    ładnie powiedziane :-)

    --

    pozdr
    pj

  • 34. Data: 2009-04-21 13:07:44
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Mało jest męskich z kardanem.

    Taki jeden sie ostatnio objawił:

    http://www.new-vmax.com/technology/technical_specs.j
    sp

    i jeszcze Madzia na dokładkę:

    http://tinyurl.com/db2bss

    żeby nie było nie-męsko! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 35. Data: 2009-04-21 13:08:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 08:05:08 +0200, Marcin Narzynski napisał(a):

    > A co jest lepszego? Duża szyba, duże owiewki, automat - co może być
    > lepszego?

    jeden lubi brunetki, drugi blondynki a trzeci chłopców.
    Po co wymyślać coś co ma być najlepsze dla wszystkich?
    Każdy musi sobie znaleźć to co mu pasuje.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 36. Data: 2009-04-21 13:09:32
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    > I dobrze, że nie wierzysz. Na skuterze pewnie tego nie odczujesz, ale
    > gdybyś jednak zdecydował się na motocykl, to z czasem zrozumiesz.
    >
    > No i ostatnia kwestia - piszesz, że robisz prawko i kupujesz _duży_
    > skuter. Dlaczego?

    Podoba mi się, że ma automat (nie lubię wachlować biegami, odkąd 15 lat temu
    pierwszy raz przejechałem się samochodem z automatem - jestem w tym
    zakochany), podoba mi się, że jest obudowany - sprawia wrażenie
    bezpieczniejszego, wydaje mi się uniwersalny i do miasta, i w bliskie trasy
    (w dalekie i tak pojadę samochodem), daje spory komfort pasażerowi (moje
    dziecko z pewnością nie raz przejedzie się z tatą), i przede wszystkim:
    podoba mi się z wyglądu (Suzuki Burgman).

    Podobają mi się też te "małe" pięćsetki: Suzuki GS 500, Kawasaki ER-5, Honda
    CB-500, ale brak w nich owiewek, automatu i chyba mały pasażer mógłby mi
    spaść.

  • 37. Data: 2009-04-21 13:11:05
    Temat: [OT] [laickie] Ewolucja motocyklistów
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Easy pisze:

    > przy okazji.. poczytajcie sobie
    > http://forum.gazetalubuska.pl/ZIELONA-GORA-f87.html

    a Ty tam pisujesz jako ~kaszalot~ , czy ~Zenek~ ? ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 38. Data: 2009-04-21 13:12:41
    Temat: Re: Ewolucja motocyklistów
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 21 Kwi, 14:54, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Ja nie musze. Moje motocykle nie osiagaja 200 a juz 100 mph to walka z
    > motocyklem i przestrzenia wokol niego :)

    to załóż tłumiki =)

    --
    wiadro

  • 39. Data: 2009-04-21 13:17:04
    Od: WIR <w...@g...com>

    On 21 Kwi, 09:19, Nikanor <p...@g...com> wrote:
    > Do lansu po mieście. Bo tak na codzień to: brak ABS, brak ochrony
    > przed warunkami atmo, metr bieżący rury od kierownicy zahacza o
    > lusterka, brak schowka i daleko do ziemi w razie podeprzeć się.

    serio?
    nie zauwazylem. Jezdzi sie tym po miescie wygodniej, niz skuterkiem
    50ccm.
    1. Kierownica jest powyżej lusterek samochodowych
    2. Siedzisz wyprostowany - widzisz wszystko nad osobowkami
    (dostawczaki niestety mozna pokonac chyba tylko powyzej 200cm
    wzrostu ;)
    3. Co mnie przy jezdzie po miescie obchodzi brak owiewek? W korku woda
    i tak wali z gory w razie czego, a male odcinki, to mozna bez owiewek
    nawet przy predkosci pierwszej kosmicznej przeleciec ;)
    4. Jak sie ma troche uciwilnione supermoto, to wg mnie osoba sredniego
    wzrostu nie ma problemu z dostepem do asfaltu - mam 177 cm i czasami z
    nudow na swiatlach wystukuje sobie rytm nogami o droge.
    5. Mala masa - same zalety.
    Ostatnio zaliczam w ramach zalatwiania formalnosci trasy w stylu
    Warszawa-Mińsk Mazowiecki-Warszawa i jedyne co mi przy takim przelocie
    przeszkadza to brak normalnego szosowego integrala - krosowy jednak
    strasznie halasuje, a dodatkowo zwirem sie po pysku ciagle dostaje
    spod kol samochodow.

    WIR

  • 40. Data: 2009-04-21 14:00:20
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 21 Kwi, 14:54, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Ja nie musze. Moje motocykle nie osiagaja 200 a juz 100 mph to walka z
    > motocyklem i przestrzenia wokol niego :)

    to załóż tłumiki =)
    tłumiki wiatru ?
    huck