  • Data: 2022-04-29 16:18:46
    Temat: Re: laser raz jeszcze
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Apr 2022 11:09:00 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:

    > To napisz jak będziesz taką minę robił i z czego jak nad miastem w którym żyjesz
    pojawia samoloty z czerwoną gwiazdą a na rogatkach będą czekały oddziały mające zająć
    miasto.

    Jak pokazuje ukrainskie doswiadczenie - jak stoja na rogatkach, to juz
    za pozno. Trzeba bylo wczesniej:
    a) spierdolic, lub
    b) wywiezc rodzine i dobytek, wrocic, zglosic sie do wojska.

    Dostaniesz kalasza, stingera i komara :-)

    O minach tez trzeba myslec wczesniej, i zakopac gdzies w ogródku
    troche trotylu i inne skladniki.
    No chyba, ze masz znajomosci i gotowe miny potrafisz skombinowac :-)

    Laser ... po prostu wydaje mi sie malo skuteczny.
    Kanisterek metanolu, i lub trutka na szczury ... tez trzeba wczesniej
    kupic.

    No chyba, ze masz lepsze znajomosc i potrafisz cos jeszcze lepszego
    zalatwic.
    Mozna tez jakies doły-pułapki wykopac ...

    J.