  • Data: 2009-09-16 11:14:15
    Temat: Re: mikrofon i podłączenie linie-in
    Od: "Desoft" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > np. taki mikrofonik, to jest elektretowy
    > http://www.allegro.pl/item734156656_mikrofon_olympus
    _me_10.html

    Cena może powala, jakość taka sama jak tego wbudowanego w mp3.

    > Niestety, widzę po wtyku że jest mono... a potrzebuję stereo.

    Mikrofon stereofoniczny??????
    Co prawda widziałem kiedyś taki wynalazek, ale bardziej się to nazywało niż
    działało.

    > Szukam zatem maleńkiego przedwzmacniacza stereo do mikrofonu elekretowego
    > ( i podłączę pod line-in stereo)...

    Proponuję przejrzeć ofertę firm sprzedających kity (Jabel, Nord, AVT)

    Jeżeli to ma być mikrofon elektretowy, to powinien (warto sprawdzić)
    zadziałać bez wzmacniacza.
    Oczywiście zasilanie jest konieczne.

    --
    Desoft