  • Data: 2020-11-25 14:15:27
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-11-2020 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > ROTFL
    > To ty negowałes moje podejscie do tematu sugerujac "niezbyt sensowne
    > porownania"

    Naprawdę niewiele ogarniasz z otaczającego Cię świata....
    Po Twojej negacji moego info o możliwym drogim mubi, zadałem Ci tylko
    pytanie o sposób porównań.
    Z wyjaśnieniem jakie byłyby sensowne, a jakie się nie przydadzą.

    Jeśli dla Ciebie pytanie, jest negacją czegokolwiek, to ..... coraz
    mniej mnie dziwisz.

    Reasumując - ani razu w tym wątku nie negowałem Twojego wpisu o mubi,
    wybranej oferty, czy prawdziwości podawanych przez Ciebie danych.

    Mój wpis miał TYLKO na celu uzupełnienie Twojej informacji, żeby każdy
    wiedział iż zdarzają się przypadki odwrotne, w których mubi NIE JEST
    tańsze, nawet z bonem.

    > Oczywiście twoja negacja zadnych danych nie pokazała - ot nie bo nie.

    Bo jej nie było.

    > Zanegowałem twoje podwazanie mojej metodologii

    Tyle że ja jej nie podważałem.
    Podważałem co najwyżej jej sens przy porównywaniu porównywarek (to już
    był mój podtemat w Twoim wątku).

    > - pokazujac ze moj
    > sposob podejscia do tematu wm oim przypadku dał optymalne rozwiazanie.

    Do czego się w ogóle nie odnosiłem.

    Chyba mnie mylisz z jakimiś hejterami.
    W każdym razie nie każdy mój wpis jest polemiką, a wręcz przeciwnie.
    Najczęściej jest próbą zdobycia, albo (czasem) przekazania dodatkowych
    informacji.

    > ROTFL
    > Cytujesz 3 zdania a odpowiadasz na ostatnie uznajac ze pozostałe 2 nie
    > zostały napisane? To nie cytuj. Wytnij. Zostaw kropki :)

    Tak, być może to był mój błąd, że wyciąłem ZA MAŁO.
    Przepraszam za niego. ;-)
    Nikt nie jest idealny.

    Tak naprawdę, powinienem odpowiedzieć od razu pod tematem, bo to do
    niego się de facto odnosiłem, ale mam wrażenie że tak się robić nie
    powinno, więc zostawiłem cytat, w tym przypadku za długi (ale w tym
    przypadku każdy byłby kiepski i mógłby spowodować że źle coś zrozumiesz,
    tzn. jako polemikę, albo atak personalny).

    Już Ci pisałem - wyluzuj, bo rozpętujesz gównoburzę totalnie bez powodu.
    Mam nadzieję, że teraz wiesz o co mi chodziło....