  • Data: 2020-11-26 12:56:13
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Podważałem sens metodologii bez porównania porównywarek przy
    > porównaniu porównywarek.

    A skad pomysł ze ja porownywałem porownywarki?
    Czyzbys dyskutował z własnymi rojeniami?

    > Tam nie było żadnej oceny Twojego wyboru, to Ty sobie ją
    > ubzdurałeś i potem już dyskutowałeś o niej sam ze sobą tak
    > naprawdę.

    W sumie masz racje, biorac pod uwage ze rzucasz epitetami na lewo i
    prawo, zdanie o "braku wiekszego sensu" powinienem wrecz uznac za
    pochwałe albo po prostu puscic mimo uszu.

    > Nie pierwszy raz zresztą dyskutujesz ze swoimi z rojeniami,
    > totalnie olewając to co kto naprawdę do Ciebie pisze.
    > Co gorsza - wygląda na to że również (jak baba), zapamiętujesz też
    > tylko swoje rojenia (bo nie zakładam że kłamiesz wtedy celowo).

    Ach, czyli ad personam od baby (które pewnie nie jest obrazaniem) plus
    manipulacja w postaci budowania fałszywej alternatywy - gratuluje ;-D
    Wypisz wymaluj kulturalna rozmowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?