  • Data: 2020-11-26 07:57:57
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-11-2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > Podwazałes sens metodologii nie podwazajac metodologii?

    Podważałem sens metodologii bez porównania porównywarek przy porównaniu
    porównywarek.

    > Moze czasem trzeba to robic mniej ocennie,

    Tam nie było żadnej oceny Twojego wyboru, to Ty sobie ją ubzdurałeś i
    potem już dyskutowałeś o niej sam ze sobą tak naprawdę.

    Nie pierwszy raz zresztą dyskutujesz ze swoimi z rojeniami, totalnie
    olewając to co kto naprawdę do Ciebie pisze.
    Co gorsza - wygląda na to że również (jak baba), zapamiętujesz też tylko
    swoje rojenia (bo nie zakładam że kłamiesz wtedy celowo).