  • Data: 2020-11-25 17:59:51
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > Po Twojej negacji moego info o możliwym drogim mubi, zadałem Ci
    > tylko pytanie o sposób porównań.
    > Z wyjaśnieniem jakie byłyby sensowne, a jakie się nie przydadzą.
    >
    > Jeśli dla Ciebie pytanie, jest negacją czegokolwiek, to .....
    > coraz mniej mnie dziwisz.
    >
    > Reasumując - ani razu w tym wątku nie negowałem Twojego wpisu o
    > mubi, wybranej oferty, czy prawdziwości podawanych przez Ciebie
    > danych.
    >
    > Mój wpis miał TYLKO na celu uzupełnienie Twojej informacji, żeby
    > każdy wiedział iż zdarzają się przypadki odwrotne, w których mubi

    Aha, czyli uwaga o niezbyt sensownym porownywaniu to były tylko
    didaskalia a twoja jakze odkrywcza uwaga miała tylko podkreslic to co
    ja mowiłem - zeby kazdy sobie przeliczył?
    No to spoko ;-D

    > Bo jej nie było.

    Ok, nie wyłapałem ze to była aklamacja, zmyliły mnie te okreslenia o
    bezsensownosci. Juz rozumiem.

    > Tyle że ja jej nie podważałem.
    > Podważałem co najwyżej jej sens przy porównywaniu porównywarek (to
    > już był mój podtemat w Twoim wątku).

    Podwazałes sens metodologii nie podwazajac metodologii? Wow :-DDDD
    Ty sie nadajesz na polityka ;-P

    > Do czego się w ogóle nie odnosiłem.
    >
    > Chyba mnie mylisz z jakimiś hejterami.
    > W każdym razie nie każdy mój wpis jest polemiką, a wręcz
    > przeciwnie. Najczęściej jest próbą zdobycia, albo (czasem)
    > przekazania dodatkowych informacji.

    Ok
    Moze czasem trzeba to robic mniej ocennie, bedzie łatwiej wyłapać dobre
    checi zamiast proby dyskredytacji. :)

    > Tak, być może to był mój błąd, że wyciąłem ZA MAŁO.
    > Przepraszam za niego. ;-)
    > Nikt nie jest idealny.
    >
    > Tak naprawdę, powinienem odpowiedzieć od razu pod tematem, bo to
    > do niego się de facto odnosiłem, ale mam wrażenie że tak się robić
    > nie powinno, więc zostawiłem cytat, w tym przypadku za długi (ale
    > w tym przypadku każdy byłby kiepski i mógłby spowodować że źle coś
    > zrozumiesz, tzn. jako polemikę, albo atak personalny).
    >
    > Już Ci pisałem - wyluzuj, bo rozpętujesz gównoburzę totalnie bez
    > powodu. Mam nadzieję, że teraz wiesz o co mi chodziło....

    Czym byłoby zycie gdyby raz na jakis czas nie mozna było rozpetać
    gównoburzy. ;-D
    Wazne zeby zakonczyc ją jakos na poziomie.

    --
    Pozdrawia... Budzik