  • Data: 2020-11-26 13:14:08
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-11-2020 o 12:56, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A skad pomysł ze ja porownywałem porownywarki?

    A kto Ci powiedział, że ja w jakikolwiek sposób dyskutowałem o tym o co
    sobie Ty porównywałeś?

    Mówię tylko o tym o czym sam pisałem w tym wątku - czyli o porównywaniu
    porównywarek.

    > Ach, czyli ad personam od baby (które pewnie nie jest obrazaniem)

    Nie jest, jest stwierdzeniem faktu.
    Baby tak właśnie robią i to często.

    > manipulacja w postaci budowania fałszywej alternatywy

    Żadna manipulacja - po prostu przywołanie faktu sprzed kilku dni.
    W którym zarzucałeś mi coś a propos jazdy eko, co do której się nie
    wypowiadałem.

    Więc albo nie pamiętasz o jakiej jeździe wtedy mówiliśmy, tylko coś
    sobie innego zapamiętałeś, albo po prostu kłamiesz.
    Ale obstawiam że to pierwsze i że naprawdę wierzysz. że ja tak kiedyś
    napisałem.