  • 21. Data: 2010-03-13 17:13:15
    Temat: Re: najlepsze autko dla kobietki
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    wiadomości news:Xns9D3AA9541F34Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Yogi(n) y...@t...pl ...

    > jak ogladałem w salonie, to ceny były w granicach 50.000
    Za wypasionego diesla to pewnie i więcej. Ale goła benzyna z 2009 kosztuje
    29900 (3 drzwiowa). I jakiś czas temu faktycznie była do kupienia (czerwona,
    bez dopłaty za metalik) - byłem o dealera, pytałem między innymi o to.

    --
    Yogi(n)

  • 22. Data: 2010-03-13 18:25:47
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Yogi(n) pisze:
    > No zobacz, a ja nawet takie widziałem ;-)
    To podrzuc fotke to uwierze. My bylismy w 3 salonach cytryny,puga i
    toyki, naogladalismy sie w necie fotek, mam w domu kilka katalogow tych
    malych autek i nigdzie nie ma zamykanego schowka, zreszta sprzedawcy tez
    mowili ze nie ma opcji z zamykanym schowkiem nawet za doplata w
    najbardziej wypasionej wersji.
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 23. Data: 2010-03-13 21:48:41
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie czytasz chyba grupy skoro nie wiesz :-) Jedynym, slusznym i najlepszym
    > autem jest GRANADA :-)

    Przegapiłeś update ;-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 24. Data: 2010-03-13 21:50:39
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > malych autek i nigdzie nie ma zamykanego schowka, zreszta sprzedawcy tez
    > mowili ze nie ma opcji z zamykanym schowkiem nawet za doplata w
    > najbardziej wypasionej wersji.

    I to jest rzecz decydująca o wyborze auta ??
    Ilekroć takie coś miałem w aucie W OGÓLE
    z tego nie korzystałem.
    Żona ma teraz w Corsie (niechcący ;-)
    i tez W OGÓLE z tego nie korzysta.

    Pzdr

    JKK

  • 25. Data: 2010-03-13 21:51:37
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > kwocie moja zona kupila nowe Twingo Wind+

    Dalej 4 osoby, czy może jednak 5 ?

    Pzdr

    JKK

  • 26. Data: 2010-03-13 22:28:05
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > autek i nigdzie nie ma zamykanego schowka, zreszta sprzedawcy tez mowili
    > ze nie ma opcji z zamykanym schowkiem nawet za doplata w najbardziej

    Nie wiem jak w innych, ale właśnie w aygo była taka możliwość. W jakiejś tam
    wypasionej wersji (chyba diesel), stała w salonie. To był 2008 rok, może
    teraz nie ma takiej opcji. Fotki niestety nie mam.

    --
    Yogi(n)

  • 27. Data: 2010-03-14 00:03:57
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    A zresztą, proszę bardzo:
    http://2.bp.blogspot.com/_FFL2OIFOFZ8/RctBJSyzMpI/AA
    AAAAAABXI/6SiIThJFLCE/s400/glovebox_02.jpg
    No i kto ma rację?

    --
    Yogi(n)

  • 28. Data: 2010-03-14 00:22:31
    Od: "novaq" <n...@g...pl>

    > Hej! Moje stare autko właśnie idzie w odstawkę i mam problem- jakie autko
    > byłoby według Was najlepsze dla kobiety, dodam, że pracującej ale niewiele
    > podróżującej. Więc powinno być małe i przestronne, jedyne moje wymaganie,
    > żeby
    > było odważne, cokolwiek to nie znaczy:) ach i czy w granicah 35 tysięcy
    > coś by
    > się znalazło?:) mam nadzieję, że pomożecie:)
    > z góry dziękuję!

    A może Dacia Sandero 2010 1.4 MPI Arctica+pakiet elektryczny, katalogowo
    wychodzi dokładnie 35 tys., można spróbować wynegocjować lakier metalik w
    tej cenie jak ktoś chce i potrafi ;) Klima, szyby el. z przodu, 3 lata
    gwarancji. Małe i przestronne jest, nie wiem o co chodzi z tą odwagą, może
    to kobieta musi ją mieć żeby kupić coś takiego bo to prawie renówka ;) W
    papierach autko w miarę żwawe (ok. 12,6 s do setki), w praktyce nieco mniej
    (stary silnik 8V Renault) ale ujdzie. Z doświadczenia też wiem że może się
    podobać :)

    N.

  • 29. Data: 2010-03-14 08:59:50
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Yogi(n) pisze:
> [...]
    >
    > A zresztą, proszę bardzo:
    > http://2.bp.blogspot.com/_FFL2OIFOFZ8/RctBJSyzMpI/AA
    AAAAAABXI/6SiIThJFLCE/s400/glovebox_02.jpg

    Musze przyznac Ci racje :-)
    To teraz ciekawe czy w salonach nie wiedza co moga sprzedac a w
    katalogach sa bledy, czy tez ksiegowi tak obcieli koszty, ze nie
    starczylo na klapke schowka od 2009 roku :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 30. Data: 2010-03-14 09:00:33
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>