  • Data: 2022-08-04 03:08:44
    Temat: Re: ostrzenie noza
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-08-03, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > [...]
    >
    > No wiesz, wydawaloby sie, ze ja inzynier, potrafie nóż naostrzyc
    > lepiej niz krązkowa przeciągałka.
    >
    > A tu d* ... i troche mnie to meczy :-)

    > -mieso surowe przeciąć ... bez wysilku,
    > -bochenek chrupiacego chleba,
    > -pomidora
    >
    > -no i oczywiscie kartke papieru, jak to sie na YT chwalą :-)

    Też nie rozumiem, bo mając, przepraszam, totalnie w dupie,
    fachowo-artystyczne ostrzenia noży, a w domu jedynie taki okrągły
    pilnik, jak nim przejadę ze 4x na krzyż po ostrzu to tnie wszystko przez
    najbliższy miesiąc. A tnie, nie bo ma jakoś mega-cienkie, wyprofilowane
    ostrze, a bo moje zabiegi robią na tym ostrzu mikro-piłę.
    Co Wy w rzeźni pracujecie?

    --
    Marcin