  • 371. Data: 2023-05-01 18:42:06
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> wrote:

    > Co ciekawe, jedna firma headhunterska do dziś spamuje pl.test. Od lat
    > zachodziłem w głowę, jaki mają w tym cel. Domyślam się, że to autorski
    > patent na zwiększenie ,,visibility".

    Albo ktoś odpalił skrypt i tak już zostało.

    --
    Jeśli będziesz tak lotny jak pszczółka
    Tak silny jak niedźwiedź

  • 372. Data: 2023-05-01 18:44:31
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > Możemy w dniu Święta Pracy uznać to za świadectwo nowych czasów?

    Wtedy to nie były nowe czasy, tylko 2005 r.

    > Kiedyś pracodawcy chadzali tu na połów. Czacem wracali ze zdobyczą
    > (jak widać), czasem kończyło się na miłej wymianie uprzejości.
    > Dzisiaj nikt na to nie liczy. Nawet nie z powodu braku ryb.

    Myślę, że jakby ktoś z tej grupy szukał pracy, to znalazłby się ktoś, kto
    mógłby go polecić.

    > Trzeba mieć mocno zatemperowany killfajl, żeby dostrzec tak delikatne
    > jednostki, które byle co uraża.

    Nie jest powiedziane, że takie jednostki piszą na grupy. Mogą czytać. Albo
    mogą przeczytać za 10 lat, szukając postów danej osoby. Lepiej się czuję,
    mając kontrolę. Kto siedzi na Usenecie (albo jest na tyle inteligentny,
    żeby zajrzeć w nagłówki), ten i tak wie, kim jestem (bo i taki był cel), a
    świeżynki z Googla wiedzieć nie muszą.

    --
    - Czy to prawda, że będzie mnie operował pan ordynator?
    - Tak, lubię sprawdzić przynajmniej raz na rok, czy coś jeszcze pamiętam.

  • 373. Data: 2023-05-02 10:20:32
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 28/04/2023 06:13, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jako rodzic widzę umieranie e-maila.
    > Pomiędzy rodzicami "tylko komunikatory". Przy czym wszędzie inny.
    > Z instytucji jakieś "elektroniczne dzienniczki" itp. itd. Znów wszędzie
    > inny (masz farta, jeśli powiadomienia na mail są rozsyłane, a super
    > farta jeśli w mailu powiadamiającym jest treść wiadomości do Ciebie).
    >
    > A propos What'sAppa: co polecasz do archiwizacji? Jeśli za parę lat
    > będzie potrzebne, że tamta wiadomość od pracodawcy to był mobbing ? ;-)

    Nie trzeba zewnętrznych narzędzi. Whatsapp mam możliwość robienia
    automatycznych backup-ów. Ten androidowy na Google Drive, Ten IOS-wy
    pewnie na ichniejszym klałdzie.

    c.

  • 374. Data: 2023-05-02 16:09:25
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Polskie?

    O języku polskim było to polskie.

    > UTF-8 również: ,,"

    ... i Utf-7 i Utf-32 i ... co z tego?

    Do celów publikacji wybiera się, zwykle sam czytnik, najgorsze a nie
    najlepsze z kodowań. Tak samo wybiera się najgorszy z formatów
    (text/plain) a nie najlepszy (różne znacznikowe albo inne postscript).
    Przy czym istnieją techniki umożliwiające używanie wielu w jednym
    artykule, w kolejności fizycznej ... od najgorszego oczywiście.

  • 375. Data: 2023-05-02 16:10:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 01.05.2023 o 11:20, JDX pisze:
    > Odnośnie zmiany serwera news mam pytanie do używających Thunderbirda. Do
    > starszych wersji istniała wtyczka, która pozwalała wyeksportować filtry
    > przypisane do jednego serwera news/mail i zaimportować w innym. Nie była
    > idealna, ale jakoś tam działała. Do obecnych wersji TB nie mogę znaleźć
    > czegoś takiego. Znacie jakieś działające narzędzie do tego? Bo jednak
    > ciężko jest przenosić ręcznie filtry wycinające naszych grupowych
    > oszołomów.

    W katalogu z artykułami masz w plikach tekstowych to wszystko.
    Przeglądnij sobie i ręcznie pokopiuj ze starych do nowych.

  • 376. Data: 2023-05-02 22:57:08
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 01.05.2023 11:52, Wiesiaczek wrote:
    [...]> Może tak:
    > /.thunderbird/xxxxxxxxx.default/News/twojserwernews
    >
    > Kopiuj > msgFilterRules.dat
    >
    > ... i wklej gdzie Ci potrzeba, np. twójserwernews2Potwierdzam,
    działa. Oszołomy odfiltrowane. :-)

  • 377. Data: 2023-05-02 22:58:35
    Od: JDX <j...@o...pl>

    [...]

  • 378. Data: 2023-05-04 08:16:04
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jak wprowadzasz polskie cudzysłowy z klawiatury?

    -----

  • 379. Data: 2023-05-04 08:18:01
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A jak zrobić backup swojego WhatsAppa nie na Google Drive?

    -----

  • 380. Data: 2023-05-04 10:32:12
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 01.05.2023 o 16:14, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:u2oe6e$62kf$1@dont-email.me
    >
    > tak, najwyrazniej ktos poszperal...

    Nie ulega wątpliwości. Ale jak ma się potencjalny dyskutant przed tym
    bronić, i jakim kosztem?