  • Data: 2021-01-04 14:40:48
    Temat: Re: polisingowe PC - jakie minusy?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-04 o 14:01, pueblo pisze:

    > Na razie w określonym budżecie za cały majdan najlepsze, co się mieści
    > to i5-4590...

    Bardzo fajny, i5-4590 w biurze, i5-4670 w domu
    16GB RAM, dysk SSD NVMe + SSD SATA nie odczuwam potrzeby zmiany.

    Daje rady,m a tu rysunek 3D w DesignSpark Mechanical czy podobnym, a tu
    2D rysunek, czasami muxowanie MKV czy zmiana kontenera. Gieruchny typu
    Battlefield 3, Painkiller Hell and Damnation, Medal of Honor Pacific
    Assault tez spokojnie idą (GeForca GTX 750Ti mam).

    i3-6100 - w benchmarkach słabszy od i5-4590, ale z kolei dostajesz
    nowszą konstrukcję pod Core 6 generacji gdzie możesz wymienić za pół
    roku na na przykład i5-6600 który będzie szybszy... te kilka procent ;)

    No więc musisz sobie sam wybrać ;)

    Ja bym wolał 4 rdzenie, jest różnica w stosunku do i3 z dwoma.
    Decyzja jest jednak Twoja.

    > Czy taka wydajność wystarczy na 2 lata? Bez gier i żadnych wymagających
    > zastosowań. Byle było komfortowo, a będzie ssd. Trochę się nad tym

    Jeśli naprawdę tylko tyle to i3-6100 jest nowszy i mniej bierze prądu.

    --
    Irokez