  • Data: 2021-01-04 14:42:17
    Temat: Re: polisingowe PC - jakie minusy?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.01.2021 19:31, pueblo wrote:
    > Raczej chodzi o te jednostki biurowe, niż jakieś stacje robocze - ale w
    > sumie wersje tower, desktop, sff.
    >
    > Czy zasilacze w tych PC mają nietypowe gabaryty? Czy można je w razie w
    > zastąpić sklepowym? Coś mi się kojarzy, że ktoś pisał o nietypowych
    > wtyczkach do zasilania płyty? Prawda to?
    > I z drugiej strony. Czy do tych bud wejdą standardowe płyty główne - w
    > sensie jakichś pkt montażowych, czy to są pudła dostosowane tylko pod te
    > niestandardowe płyty?
    >
    > Chłodzenia procesora są niezastąpialne np. boxowym? Ciekawi mnie, czy
> [...]

    Są różne, jak Ci już napisano. Generalnie im bardziej markowy sprzęt,
    tym może mieć więcej własnych rozwiązań. W ostatnich latach dwa razy
    kupowałem sprzęt poleasingowy i pomaga zobaczyć go osobiście lub mieć
    dokładne zdjęcia bebechów. Oba razy stanęło na Lenovo, właśnie z powodu
    tego, ze komputery (midi tower) były w całości złożone ze standardowych
    części. Wszystko w nich działa jak należy, są ciche więc nie mam pokusy
    wymieniać chłodzenia. Jedyną wadą może być to, że w takich komputerach,
    które z założenia są biurowe, trafiają się bardzo spartańskie płyty,
    czyli z minimalną liczbą gniazd rozszerzeń i SATA. Jak myślisz o
    przyszłym rozbudowaniu, musisz temu się przyjrzeć.