  • Data: 2010-03-11 13:58:52
    Temat: Re: [press]toyota po raz kolejny
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> wrote in message
    news:hnagk0$l65$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak, jeśli problemem jest brak hamowania, to to prawda.

    Nieprawda. Nie bedzie "braku hamowania", bo wspomaganie nie skonczy sie od
    razu, a na awaryjne hamowanie spokojnie starczy. A nawet bez wspomagania,
    samochod hamuje. Tyle, ze duzo slabiej.

    > Jeśli problemem jest niemożność wysprzęglenia, to to bzdura.
    > To prawda.

    Nieprawda.

    > To też prawda.
    > I tu chłop ma rację, bo przeciętny kierowca nie jest przyzwyczajony do
    > używania niesprawnego samochodu. Malucha da się (wyhamować bez
    > wspomagania), bo to jakieś 5-6 cetnarów. Nowoczesne kombi waży jakieś 4
    > razy więcej...

    Jechalem kiedys samochodem, w ktorym popsulo sie wspomaganie hamulcow
    (pompe szlag trafil) i bylem w stanie hamowac. Auto wazace kolo 1400 kg.

    > To oznacza awarię hamulców.
    > Czyli wyłączenie silnika nie poprawi sytuacji.
    > To cymbał.
    > Trzeba zaciągnąć, a nie próbować zaciągnąć.
    > Tak. Zwłaszcza, gdy problemem jest brak hamulców.

    Skad ten brak?

    O wiele niebezpieczniejszym przy wylaczeniu silnika moze byc zablokowanie
    kierownicy niz skonczenie sie wspomagania hamulcow.

    --
    Axel