  • Data: 2010-03-11 15:13:53
    Temat: Re: [press]toyota po raz kolejny
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-11 13:58:52 +0100, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> said:

    > "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> wrote in message
    >
    > Nieprawda. Nie bedzie "braku hamowania",

    ???
    Jeśli masz awarię hamulców i one nie działają, to co się stanie z
    niedziałającymi hamulcami po wyłączeniu silnika?
    Nadal nie będą działały?
    No to po cholerę wyłączać silnik?

    > A nawet bez wspomagania,
    > samochod hamuje.

    Przy niedziałających hamulcach?
    Jak?
    ;>

    > Jechalem kiedys samochodem, w ktorym popsulo sie wspomaganie hamulcow
    > (pompe szlag trafil) i bylem w stanie hamowac. Auto wazace kolo 1400 kg.

    Brawo.
    Ale my rozmawiamy o niedziałających hamulcach.
    Nie o awarii wspomagania

    ,

    > Skad ten brak?

    No widzisz - mści się zbytr szybkie rzucanie się z gotową tezą.
    A skąd wiesz co się zepsuło?
    Bo w cytacie nie ma o tym słowa, więc omawiamy dwa możliwe przypadki.
    Awarię hamulców i awarię przyspiesznika.
    W tym momencie, gdy piszemy o hamulcach - mamy na myśli hamulce.

    > O wiele niebezpieczniejszym przy wylaczeniu silnika moze byc zablokowanie
    > kierownicy niz skonczenie sie wspomagania hamulcow.

    Nieprawda.
    Wyłączenie silnika nie powoduje blokady kierownicy.
    (to jest napisane w twoim stylu)
    Poza tym nie rozmawiamy o awarii wspomagania.

    Reszta się zgadza.

    --
    Bydlę