  • Data: 2010-03-11 20:34:57
    Temat: Re: [press]toyota po raz kolejny
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-11 20:20:50 +0100, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> said:

    > I ma 8 razy wydajniejsze hamulce.

    Tak, ale ludzie się odzwyczaili... albo inaczej: przywykli, że im
    technika pomaga.
    :-)

    > Bez problemu się zatrzyma samochód bez wspomagania - jak masz trochę
    > siły to nawet na zablokowanych kołach.

    To nieuczciwe, bo ty wiesz i zrobisz to.
    Inni nacisną jak zwykle... (zwłaszcza kobiety w szpilkach ;-))

    > Sądzę że nie ma takich samochodów.

    Znajoma tak mi opisała jej hamulec z Xantii.
    Wciskasz guzik (nogą) i już.
    (dopytam, ale w przyszłym tygodniu)

    --
    Bydlę