  • Data: 2011-03-07 08:37:39
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-06, o godz. 23:05:56
    Andrzej <a...@p...invalid> napisał(a):

    > Cóż - Twój biznes, Twoje ryzyko. Użytkownika końcowego nie powinno
    > interesować czy masz zapas czy nie.

    To nie zawsze kwestia zapasu ale np. sprawa czynników poza Twoim
    wpływem. Miałem kilka sytuacji gdy usunięcie awarii zasilania w budynku
    gdzie miałem urządzenia przekazowe trwała ponad dobę. Bo nie było na
    miejscu administratora budynku a nikt inny nie był upoważniony by w
    weekend dać dostęp energetykom do sieci elektrycznej. Inna sprawa to
    uderzenie pioruna i wywalenie kilkunastu urządzeń w sporym budynku -
    poza okablowaniem właściwie budowa sieci od nowa. Takiego zapasu nie
    miałem - na szczęście zanim wróciłem na miejsce (byłem ponad 600km od
    firmy) mój dostawca dostarczył to co potrzeba. Ile potem naużerałem się
    z ubezpieczycielem i właścicielem budynku który zapewniał że ma sprawną
    instalację odgromową i przeciwprzepięciową to moja sprawa, A takich
    powodów jest wiele niestety. :-(

    Zdrówko