  • Data: 2011-03-06 09:13:06
    Temat: Re: ?rednia pr?dko?? internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps
    Od: "dzanus" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do nas w ciągu dwóch tygodni dzwoniły dwie różne osoby, że im nie działa
    > internet, pierwsze pytanie pani odbierającej telefon: jaki adres: ulica
    > jakaśtam ... hm ... konsternacja ... ale my nie obsługujemy tego regionu
    > miasta - nie mamy tam sieci. Ale czy my się zajmujemy internetem ? No tak,
    > ale czy na pewno Pan jest naszym klientem ? Eeee a to ja sprawdzę ... do
    > usłyszenia.

    Niestety jest to pokolenie Youtube. Dzwoni klientka, że nie działa internet.
    Patrze zalogowana sesja pppoe jakis ruch idzie. Pytanie jaki komunikat widzi
    Pani na ekranie? Standard nie można otworzyć strony. Proszę w pasku adresu
    wpisać wp.pl. O to tak można? - mocne zdziwienie. Domyślam się, że jak 90%
    użytkowników wpisywała zapytanie do google. Stona startowa nie działa tzn.
    że nie działa internet ręce opadają.