    From: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ?rednia predko?ae internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps
    Date: Sun, 6 Mar 2011 11:40:48 +0000 (UTC)

    Dnia 05.03.2011 dzanus <d...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Pomy?le identycznie jak Ty. Skoro p?ace za autostrade i mam czym jechaae 140
    > km/h to jak pojade 1/30 fragment tego odcinka z predko?ci? mniejsz? ni? 90%
    > to nie musze p?aciae. Pragne podkresliae, ?e skoro mam zap?aciae te powiedzmy
    > 10PLN to nie interesuje mnie deszcz, snieg, noc, zakrety oraz wypadki lub
    > te? anemiczni u?ytkownicy tej autostrady.

    Przesadzasz, oczywiście zdarzają się usterki, zdarzają się wypadki itd.
    Ale jak dobrze pamiętam to chyba o któryś odcinek autostrady na południu
    to już się sądzą, czy można nazywać coś autostradą i pobierać za to
    opłaty jak jest rozkopana co kilkaset metrów. Zdrowy rozsądek i nie
    przesadzanie żadnej ze stron.

    > Druga sprawa jak w kontakcie
    > czesto mam 210V lub mniej to te? nie musze za to p?aciae?

    A jak będziesz miał cały czas 10V i Energa czy inny operator Ci powie,
    że przecież możesz mieć do 230V to też będziesz szczęśliwy ? Jak dla
    mnie to ustawodawca chce ukrucić właśnie takie rażące przypadki
    oszukiwania klientów.

> [...]
    > bym sie gdyby na 2 dni przed zap?at? za fakture nie rzucili sie ostro do
    > testowania. Mocno w?tpie aby którykolwiek z operatorów by? w stanie sprostaae
    > takim wysokim wymagani? jakie chce na?o?yae MI. Pamietajmy o tym, ?e gorszy
    > jeden niezadowolony klient ni? setka zadowolonych. Rynek sie wyreguluje sam,
    > ludzie ju? najedli sie internetów z GSM-ów i uryniastych operatorów wiedz?
    > jak to "dzia?a" rok dwa nauczeni b?edem pójd? tam gdzie bedzie dzia?aae
    > dobrze. Chory pomys? z chorego ministerstwa dróg zrobiae nie umiej? to sie
    > wzieli za internet.... efekt.... dramat.

    Rynek rynkiem, ale trudno, żeby klient uwiązał się do oszusta i płacił
    mu np. rok czy 2 lata, tylko dlatego, że właśnie rynek się reguluje sam.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło