  • Data: 2021-03-28 09:30:58
    Temat: Re: ruch powrotny dzwigni zmiany biegów
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.03.2021 o 10:57, cef pisze:

    > Ja dokładam w tym konkursie :-)
    > Samochody, w których w ruchu obserwuję jakieś niedomagania
    > widoczne gołym okiem czyli w oświetleniu, to najczęściej auta francuskie.
    > Tzn zamiast stopów świecą się kierunkowskazy, kierunkowskazy migają
    > naprzemiennie lewy dolny-prawy górny itp

    to ja też dorzucam.

    Klient to Renault, wiem tylko tyle, że 2007r, benzyna, modelu nie znam -
    taki pionowo ścięty z tyłu ;)
    Udało mi sie spalić bezpiecznik od światła mijania, pomyślałem eee,
    chwila roboty...
    Do wymiany należy wyciągnąć akumulator, podstawę akumulatora (i tu u
    klienta trzeba by jeszcze pół auta rozkręcać żeby nic nie zniszczyć, ale
    to było auto za 500GBP, więc na siłę wyszarpałem), bezpieczniki były od
    spodu jakiegoś modułu (może komputera?). Dostęp tragiczny.
    Innym razem do wymiany miałem "jeża". W poprzednich autach to było
    10minut roboty (zwykle gdzieś od spodu, nie łatwy dostęp ale dało się
    bez rozkręcania całości). W Renault musiałem zdjąć całą deskę, bo jeż
    był od góry nad licznikami (a może po drugiej stronie, tak czy inaczej
    dostępu nie było bez zdjęcia całej deski)
    To było moje pierwsze i ostatnie Renault.

    Lukasz