    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <60043fe4$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru1h19$9sh$2$Cav@news.chmurka.net>
    <6004531a$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru1ot6$em9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6004818d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru24c6$nao$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6004a77d$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru3aca$d35$2$Cav@news.chmurka.net>
    <60053c1b$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru3ivv$jcc$1$Cav@news.chmurka.net>
    <600569b3$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru3qih$o5t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60058555$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <ru442b$um8$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 18 Jan 2021 16:50:12 +0100

    W dniu 2021-01-18 o 14:56, Cavallino pisze:

    > Zwłaszcza jak można się znowu przyczepić do czegoś mało istotnego w
    > kontekście ev.....

    Akurat dystans do przejechania jest jednym z najistotniejszych czynników
    pokazujących słabości tego pojazdu, wiec nie powinno nikogo
    dziwić, że jest przedmiotem dyskusji

    > Nie.
    > Kombinowanie jest potrzebne tylko po to, żeby było darmowo, albo bardzo
    > tanio.

    Czyli bez kombinowania nie jest tanio i akurat średnio dla mnie by się
    opłacało.

    > Pogadać ze spółdzielnią o ładowarce pod blokiem, na własny koszt.
    > A jeszcze lepiej - kupić garaż.

    Pogadać to sobie można, nie spodziewałbym się żadnych inwestycji tego typu,
    a jeśli nawet, to też nie będzie tanio.
    A garaż bez problemu można kupić kilka km od miejsca
    zamieszkania, ale to raczej nie jest komfortowe.
    Wiem, wiem - zmień myślenie i się przeprowadź...

    > A dlaczego?
    > Masz prąd realnie w tej samej cenie, co każdy inny zjadacz chleba, ale
    > chętnie podwyższyłeś go o 50%, znowu w ramach hejtu.

    Nic nie podwyższałem. Tylko informuję - wobec argumentu, że w domu można
    naładować tanio prądem po 0,3 -,że ja nie mam dostępu do taniego prądu
    do ładowania.
    Najprostszą opcją poza ładowarkami publicznym jest dla mnie na tę chwilę
    ładowanie
    tam gdzie pracuję.

    > Tak - jestem wyczulony jak ktoś kłamie, nie cierpię tego i tyle.
    > Nie kłam, to nie będzie problemu.

    Nie. Po prostu się czepiasz.
    Przeszkadza Ci jakaś niedokładność ceny o 2-3 grosze i nazywasz to kłamstwem
    Aż dziwne, że ani razu nie prosiłeś o podawanie zużycia z dokładnością 0,1l.

    Jak czegoś nie rozumiesz w moich pytaniach, zawsze chętnie wyjaśnię.