  • Data: 2004-02-17 15:00:54
    Temat: Re: serwery czasu
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>
    w artykule <news:slrn.pl.c33fn0.7r3.depesz@master.hq.eo.pl> pisze:

    > nie mam nic do ludzi z ntp.org - natomiast fakt, iż oni tak uważają nie
    > jest z mojego punktu widzenia żadną wyrocznią. technicznie *mogę*
    > postawić serwer ntp z czasem przesuniętym o 33 minuty. zgodnie z opinią
    > ntp.org (i twoją i pewnie paru innych ludzi) nie mogę. ale np. zgodnie z
    > opinią .. czy ja wiem .. leppera, to pewnie w ogóle nie mogę korzystać z
    > sieci, bo rolnicy mają źle.
    > depesz

    Stawiaj sobie co chcesz i umiesz, pisz na newsy w HTML po karakałpacku,
    wysyłaj spam, na złość cioci odmroź sobie uszy...
    Dołącz do Leppera, kto Ci broni, dziś jaśnie oświecony anarchisto, a
    jeszcze niedawno krzewicielu netykiety?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Gdybym nie wiedział, że głupota, to bym pomyślał, że prowokacja.