  • Data: 2004-02-17 15:38:05
    Temat: Re: serwery czasu
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej P. Wozniak wyrzeźbił(a):
    > Dołącz do Leppera, kto Ci broni, dziś jaśnie oświecony anarchisto, a
    > jeszcze niedawno krzewicielu netykiety?

    ej. moment. anarchisto? absolutnie nie. moje poglądy polityczne są
    dokładnie odwrotne niż anarchistów. netykiety już mi się nie chce
    krzewić - zaprzyjaźniłem się z killfile'em.
    natomiast istotne jest to co napisał robbo - robiąc swój serwer ntp
    nikomu nie szkodzę - nikogo nie zmuszam do czytania czasu z niego.
    wysyłając na newsy potencjalnie zmuszam bo ktoś kliknie w newsa i już.
    ale ciężko jest "przez przypadek" dostroić sobie serwer do czasu innego
    serwera.
    anyway - temat osobiście uważam za zamknięty - nie podobało mi się
    jedynie "nie możesz". mogę. dopóki ktoś nie przyjdzie i nie stanie mi
    nad głową z giwerą nadal będę mógł. a i wtedy można powiedzieć, że będę
    mógł - tyle, że konsekwencje będą ciut poważniejsze niż flame na newsach
    ;-P

    depesz

    --