  • Data: 2021-04-07 14:58:44
    Temat: Re: silnik indukcyjny i kompensacja Q
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.04.2021 13:34, J.F. wrote:

    > a) kupic lepszy falownik, co zadba o moc bierna na liczniku,
    > b) zadbac o sztuczne obciazenie :-)

    Falownik Huja-wej ma takie coś:

    Night-time
    reactive power
    output

    In some specific application scenarios, a
    power grid company requires that the
    inverter can perform reactive power
    compensation at night to ensure that the
    power factor of the local power grid meets
    requirements.

    This parameter is displayed when
    Isolation settings is set to Input
    ungrounded, with TF.

    Tylko nic więcej nie jest napisane

    Isolation settings to jest prawdopodobnie ustawienie czy bieguny DC są
    uziemione czy nie i który jest uziemiony i ja mam ungrounded. Jest
    szansa, że falownik to ma ale w dokumentacji prawie nie ma o tym informacji.