  • Data: 2005-05-11 16:25:53
    Temat: Re: specjalista
    Od: Digit <d...@k...ma.pisac.ten.zna> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:

    > I jak taki Polpak to zrobi? Moim zdaniem albo moga cos wyfiltrowac
    > na routerze dostepowym (ale wtedy nie wiedza skad jest dany pakiet)
    > albo moga wyfiltrowac po adresie docelowym (i wtedy istotnie mozna
    > to zrobic np. na routerach EBGP, rozglaszajac droge do danego IP,
    > prowadzajaca do jakiegos /dev/null).
    >
    > Ale obie rzeczy jednoczesnie? No nie wiem.

    Dokładnie tak jak napisałeś - nie twierdziłem, że na jednym i tym samym
    urządzeniu.

    Wielce wątpie, czy jakikolwiek dział bezpieczeństwa dużego operatora
    założy na bramce zza granicy null-trasę dla "byle" użytkownika DSL'a.
    Ale zapytać, poprosić zawsze można, bo jest to jakiś środek zaradczy.

    d.

    --
    ircx.net.pl team