  • Data: 2005-05-19 22:28:01
    Temat: Re: specjalista 2
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fakir <m...@w...mikrus.pw.edu.pl> wrote:

    > niedługo na tej grupie nie będzie o czym pisać..
    Neas moim zdaniem nie ma racji. Przyczepił się tego polpaka i męczy.
    Polpak jaki jest każdy wie, za określone pieniądze można oczekiwać
    usługi na danym poziomie i tego nie przeskoczysz. Można kupić
    łącze u kogoś innego.;-) Zresztą, z chęcią poznam nawę operatora,
    którego pracownik z uśmiechem założmi mi codziennie kilkaset acl
    na routerze na src IP, na dodatek zapewne samemu zgadując o jakie
    IP chodzi.

    Neas, taka rada. Wybierz sobie jakieś IP i tylko z niego wchodź na IRC.
    Najlepiej jak na tym IP nic nie będzie, najlepiej stateful FW z dropem
    na wszystko. Przez SSH można łączyć się na główny IP serwera. Na przyszłość,
    przypadku ataku DoS, spokojnie będzie można zablokować konkretne porty.
    I zostaw biednego polpaka w spokoju. Po prostu oczekujesz zbyt dużo, płacąc
    pewnie jakieś 600 zł/Mbit. Serio ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --