  • 61. Data: 2010-01-03 23:30:16
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 3 Jan 2010 22:04:27 +0100, cztery <r...@d...trzy> wrote:

    > Kolejny bajkopisarz...
    > Zeby na polskich drogach miec srednia 85 km/h to trzeba wiekszosc trasy
    > zapierdzielac ile fabryka dala.

    *W nocy?* W tygodniu świątecznym, gdzie większość siedzi na
    urlopach w modnych kurortach? Wystarczy maks ~100-110 z rzadkim
    ujmowaniem (głównie tam, gdzie stoją fotopudełka).

    > Wiec albo nie bylo tych 85 km/h albo nie bylo spalania 9l/100km.

    Prawdę mówiąc mam to głęboko w dupie, czy ktoś mi w to uwierzy,
    czy nie. Po prostu wiem, ile mi zajęło przejechanie danego
    odcinka i ile przy tym poszło paliwa. Lecz gdyby Twe ego miało
    ucierpieć, to podstaw sobie 31.415l/100km i 15.9329km/h.

    r.
    _____________
    robert rędziak 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 62. Data: 2010-01-03 23:45:20
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > *W nocy?* W tygodniu świątecznym, gdzie większość siedzi na
    > urlopach w modnych kurortach? Wystarczy maks ~100-110 z rzadkim
    > ujmowaniem (głównie tam, gdzie stoją fotopudełka).

    Oczywiscie. Wtedy jechales noca :-) a tak wlasciwie to pomiedzy 2 a 3 nad
    ranem.
    Tylko co to ma wspolnego z sensem tej rozmowy.
    Zawsze znajdzie sie przypadek, ktory odbiega od sredniej - jak np. mozliwosc
    uzyskania sredniej 85km/h przy spokojnej jezdzie w nocy. Ale takie
    odosobnione przypadki nic nie wnosza do dyskusji.

  • 63. Data: 2010-01-03 23:53:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Jan 2010 22:30:16 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:

> [...]
    > odcinka i ile przy tym poszło paliwa. Lecz gdyby Twe ego miało
    > ucierpieć, to podstaw sobie 31.415l/100km i 15.9329km/h.

    A loga z GPS masz ? Bo nawet notatki wlasne bywaja zawodne,
    log po prostej weryfikacji nie klamie.

    Duzo bylo po drodze drog 4-ro pasowych ?
    Bo w nocy drogi moze i pusciejsze, ale wyprzedzanie trudniejsze, chyba
    ze trasa doskonale znana.

    J.

  • 64. Data: 2010-01-03 23:56:28
    Temat: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradŸcie
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 03 Jan 2010 23:53:32 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A loga z GPS masz ?

    Ziew...

    > Duzo bylo po drodze drog 4-ro pasowych ?

    Ani trochę.

    > Bo w nocy drogi moze i pusciejsze, ale wyprzedzanie trudniejsze, chyba
    > ze trasa doskonale znana.

    Na kilkudziesięciu kilometrach wyprzedzeń było może kilka sztuk.
    A trasę akurat trochę znam.

    r.
    _____________
    robert rędziak 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 65. Data: 2010-01-03 23:59:10
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 3 Jan 2010 23:45:20 +0100, cztery <r...@d...trzy> wrote:

    > Oczywiscie. Wtedy jechales noca :-) a tak wlasciwie to pomiedzy 2 a 3 nad
    > ranem.
    > Tylko co to ma wspolnego z sensem tej rozmowy.

    To, że 170 konne 2.5 litra może przy spokojnej jeździe
    obszatkować niecałe 9 litrów. Tylko tyle i aż tyle.

    No to ja lecę i nie przeszkadzam.

    r.
    _____________
    robert rędziak 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 66. Data: 2010-01-04 01:03:01
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Jurand pisze:

    > Moje doswiadczenia np. z silnikami większej pojemności dają jeden prosty
    > wniosek - o ile na trasie można próbować się zbliżyć do wyników osiąganych
    > przez jednostki o pojemnościach mniejszych (przy czym na trasie najmniej
    > palą silniki turbodoładowane), to w mieście nie ma zmiłuj...

    ..jakby na to nie patrzac - Jurand ma racje. Twierdzacy inaczej -
    bajkopisarze.
    ..sorry :)

    pzdr
    A.

  • 67. Data: 2010-01-04 06:53:36
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    DoQ pisze:

    > Opory mozesz sam latwo policzyc.

    Ach tak?

    > Sa sobie dwa identyczne samochody. Z tym ze jeden ma silnik 2.0 a drugi
    > 3.0. Wg. danych producenta jeden spala w miescie 13,1 L/100km a drugi
    > 15,9L/100km. Dane te potwierdzaja sie w praktyce, sa tez zgodne z
    > logiką. Z czym chcesz dyskutowac?

    Z ignorancja.
    To co piszesz jest zgodne z logika prostaka.
    A ja sie pytam jakie te opory sa naprawde i widze, ze nie ma tutaj osoby
    ktora potrafilaby na to odpowiedziec, za to jest wiele osob co na to sie
    powoluje.
    To jest smieszne :/

    --
    Karolek

  • 68. Data: 2010-01-04 08:08:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-03 18:38, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Użytkownik "Mirek Ptak"<n...@n...pl> napisał w wiadomości

    ta-Prius_180378.htm

    > Definiując określone warunki testu, jestem w stanie udowodnić prawie każdą
    > teorię w praktyce.
    > Teraz wytłumaczę Ci, dlaczego ten test wyszedł tak jak wyszedł - i uznaj to
    > za darmową lekcję z dziedziny "sterowanie układami wtryskowymi".
    >
    > Jest jedna "pułapka" w tym teście, o czym będzie wiedział każdy, kto ma
    > pojęcie o sposobie zasilania silnika paliwem. Otóż przysłowiowa "jazda na
    > max" to najczęściej wdepnięcie pedału gazu do podłogi i jazda z prędkością
    > maksymalną. Do silnika wtedy tłoczona jest taka ilość paliwa, której nie

    To była jazda po torze, a nie z pedałem w podłodze - coś tak jak po
    mieście co niektórzy :).

    > Oczywiście - możecie na to też mieć swoją teorię. Szanuję ją. Natomiast nie
    > katujcie ludzi swoją niewiedzą.

    Zgoda ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 69. Data: 2010-01-04 08:50:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    cztery wydusił z siebie te słowy:

    > Spalanie w moim 2.0TDI w pierwszym przypadku to okolo 6l/100km w
    > drugim o litr wiecej.

    a jak tam pompa oleju?

    ps. BP. MSPANC (bo kiedyś myslałem, ze 2,5TDI to taki sobie silnik ... ale
    czas weryfikuje poglądy)

    no offence - to nic personalnego

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 70. Data: 2010-01-04 09:06:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Karolek pisze:

> [...]
    > A ja sie pytam jakie te opory sa naprawde i widze, ze nie ma tutaj osoby
    > ktora potrafilaby na to odpowiedziec, za to jest wiele osob co na to sie

    No wiec z czego wynika wieksze spalanie w trybie miejskim (13,1l vs
    15,9l) tego samego samochodu w dwoch wersjach silnikowych?

    Pozdrawiam
    Pawel