    From: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: taki klucz usb
    Date: Thu, 18 Jun 2009 21:09:36 +0200

    Paweł wrote:

    > Nie bardzo mogę zrozumieć co chcesz dokładnie osiągnąć.
    > Zobacz może nada się się coś gotowego:
    > http://www.systherm-info.pl/index.php?k=katalog&w=&d
    =2&d1=20&m=40

    Fajne, ale zamkniete. A musi byc otwarte. Do tego nie moge zmienic
    funkcjonalnosci.

    Co chce osiagnac? Juz podalem przyklad takiego klucza. Nawet adres www.
    Czytales moze co taki klucz HID robi? Po prostu generuje haslo jednorazowe.

    Oczywiscie idealem bylo by polaczenie takiej funkcjonalnosci jaka
    proponujesz z tym generatorem, ale to juz chyba dosc trudne by bylo. Ale kto
    wie. Moze i takie cos by sie dalo zrobic. W koncu pisze z takiej klawiatury
    usb, ktora ma porty host usb ;) Pytanie czy bedzie to proste i tanie.