  • 11. Data: 2009-04-07 12:17:30
    Temat: Re: test
    Od: Arni <a...@n...spam.org>

    masti pisze:

    > a jednak zadziałało :)

    dzieki za wsparcie :)

    --
    Sławomir Żurawski - Arni
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2009-04-07 12:18:23
    Od: Arni <a...@n...spam.org>

    Piotr May pisze:

    > pl.news.admin wbrew pozorom dziala :)

    działa tylko zawsze jest kwestia mocy argumentów :)

  • 13. Data: 2009-04-07 12:30:33
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > działa tylko zawsze jest kwestia mocy argumentów :)

    powinni was za to wypisać sprecla! do testów jest pl.test!
    łobuzy!

    --
    gildor
    9'99

  • 14. Data: 2009-04-07 12:34:51
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    gildor pisze:

    > powinni was za to wypisać sprecla! do testów jest pl.test!
    > łobuzy!

    Ale ja legitymacji nie dostalem, wiec nie jestem preclem.
    pozatym teraz jest kul marudzic na marudzenie na preclu, wiec se
    pomarudze: Ty Ty Ty ....no..
    A! i jeszcze jedno przemyslenie, to jak juz nie bedzie tu "sgigantow" to
    kogo bedzie opierdalal preclowy opierdalacz Kefir ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 15. Data: 2009-04-07 12:40:49
    Od: Arni <a...@n...spam>

    a...@g...com pisze:

    > Nie no ja wiem o co chodzi :-) Tylko chyba ten patent opiera się na
    > Msg-Id?

    nie wiem jaki patent zastosowali teraz bo nie widze canceli wiec odbicie
    musi byc juz wczesniej czyli nie dopuszcza do pobrania newsow z
    grupy.scigacz.pl.
    Raczej nie chodzi o to jak skutecznie ich wyblokowac tylko o wyrazny
    sygnal od adminów: robicie zle. Na upartych sa inne metody, takodcieto
    ostatnio sporo anonimizerów wiec narzedzia są. Pytanie czy trzeba bedzie
    ich uzyc czy moze to wystarczy.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 16. Data: 2009-04-07 12:43:57
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:
> [...]
    > A! i jeszcze jedno przemyslenie, to jak juz nie bedzie tu "sgigantow" to
    > kogo bedzie opierdalal preclowy opierdalacz Kefir ?

    hmm... już się boję.

    --
    gildor
    9'99

  • 17. Data: 2009-04-07 13:13:25
    Od: n...@s...com

    On Tue, 07 Apr 2009 14:40:49 +0200, Arni <a...@n...spam> wrote:

    >Raczej nie chodzi o to jak skutecznie ich wyblokowac tylko o wyrazny
    >sygnal od adminów: robicie zle.

    dzieki.
    Kiedys Ci pomnik wybudujom.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 18. Data: 2009-04-07 13:20:41
    Od: a...@g...com

    On 7 Kwi, 14:40, Arni <a...@n...spam> wrote:

> [...]
    > sygnal od adminów: robicie zle. Na upartych sa inne metody, takodcieto
    > ostatnio sporo anonimizerów wiec narzedzia są. Pytanie czy trzeba bedzie

    A no chyba że tak, jeżeli nie to cancel bot powinien być skuteczny :-)

    ;-)

  • 19. Data: 2009-04-07 13:47:02
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Piotr May wrote:
    > A! i jeszcze jedno przemyslenie, to jak juz nie bedzie tu "sgigantow"
    > to kogo bedzie opierdalal preclowy opierdalacz Kefir ?

    A Ty co sie czepiasz swojego funkcyjnego nastepcy? ;-p
    rotfl

    --
    pozdrawiam, lesor
    Adwokat Milosnikow Brydzestona ;-)

  • 20. Data: 2009-04-07 14:42:58
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Arni" <a...@n...spam> wrote
    > czy ktos tu widział ostatnio posty ze scigacza? ;)

    Hallelujah!!!!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)