  • 11. Data: 2021-08-07 00:51:31
    Temat: Re: transfer plikow
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" em7xxuhg4lcv$.1b7o8jlpt5e2e$....@4...net

    > Ale czy kopiowales hurtem z peceta ... i to jeszcze przez kabel USB?

    RN9P:
    - Hurtem w obie strony -- przewodowo OK
    - Duże (filmy) pliki -- bezprzewodowo (różnymi metodami)
    za każdym razem prawie ;) 100%... (porażka całkowita!!!)

    Wcześniejsze telefony:
    - nie pamiętam przewodowego kopiowania, ale chyba bywały problemy
    - bezprzewodowo OK

    -=-

    Co złego w kopiowaniu via Google?
    (filmy i fotki samoistnie trafiają na dysk Google)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 12. Data: 2021-08-08 00:48:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 116q8rpr9yql1$.1sfn82krhjfat$....@4...net

    > Moze w postaci zip zabezpieczonym haslem ...

    Chyba warto dać długie/trudne hasło...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2021-08-08 08:43:09
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 04.08.2021 o 20:22, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Podlaczam kabelkiem usb, wybieram tryb "transfer plikow",
    > i nawet jakies katalogi widze.
    > I pojedyncze pliki sie zapisuja.
    >
    > Ale jak chce wiecej naraz, szczegolnie wieksze pliki - cos sie urywa
    > po chwili.
    > I to jakos tak smiesznie, ze np w katalogu paru plikow brakuje,
    > kopiuje pojedynczo ... i jakis sie blokuje.
    > Bez sladu informacji po prostu nie da sie go skopiowac.
    >
    > Te Androidy tak dzialaja, czy to jest jest cecha Xiaomi?
    > Naprawde mam karte wyciagac z telefonu lub przez dysk Google kopiowac?

    Chyba wszystkie, bo i kopiowania do nawigacji bazującej na Win to istna
    mordęga. Możliwe że standardy micro/miniUSB nie są całkowicie
    kompatybilne z zwykłym USB i stąd te problemy z transferem. Choć z
    drugiej strony bezprzewodowy transfer też nie rzuca na kolana prędkością.

  • 14. Data: 2021-08-08 13:29:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 08.08.2021 o 08:43, trybun pisze:

> [...]
    > kompatybilne z zwykłym USB i stąd te problemy z transferem. Choć z
    > drugiej strony bezprzewodowy transfer też nie rzuca na kolana prędkością.

    Przecież to inne złącze tylko.

  • 15. Data: 2021-08-08 15:14:57
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.08.2021 o 13:29, ii pisze:

    > Przecież to inne złącze tylko.

    Niby tak, ale jak tłumaczyć błyskawiczne transfery poprzez USB2 miedzy
    PC a HDD zewnętrznym, i siermiężne PC USB2 w połączeniu z telefonem czy
    tabletem z micro/miniUSB?

  • 16. Data: 2021-08-09 12:00:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 Aug 2021 08:23:19 +0200, ToMasz wrote:
    > (...)

    > Dobry pomysł Animko. Dokupi sobie bluetootha i problem z głowy. ale
    > zanim wyda pieniądze, może byś mu spawdziła, tak pi razy oko, ile czasu
    > w praktyce zajmie mu skopiowanie 64giga blututem za 25zeta?

    Bluetooth to nie taki wielki problem - wiekszosc laptopow juz ma.
    Ale ... najwyrazniej Animka nigdy tak nie kopiowala ...

    J.

  • 17. Data: 2021-08-09 12:03:09
    Temat: Re: transfer plików
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 Aug 2021 01:02:44 +0200 (GMT+02:00), Personalidade
    Onisciente wrote:
    > "J.F" wrote...
    >
    > Tylko wtedy gdy teleSraja ładuje. Transfery w obie strony
    > wszelkiej maści programami/aplikacjami działają
    > bez "zacięć" gdy będziesz przestrzegał poniższe
    > fakty...
    >
    > (wprowadzenie)
    >
    > Protokół transferu mediów (MTP) jest protokołem
    > sieciowym dla przesyłania plików między
    > ustrojstwami mobilnymi (takimi jak srałoFony) i
> [...]

    wada, czy zaleta ? :-)

    > - Protokół nie jest obsługiwany przez
    > starsze systemy operacyjne.
    > - Oprogramowanie MTP zwykle nie obsługuje
    > wszystkich funkcji i formatów, które
    > oferuje urządzenie, lub ma problemy z
    > konwersją.
    > - Transmisja przez MTP jest zwykle znacznie
    > wolniejsza niż dostęp do pamięci masowej USB.
    >
    > TeleSraj łączy dwie wiązki (WiFi), podobnie czynią
    > posiadane trasowniki i punkty dostępu i to rozwiązanie
    > używam na co dzień, czyli wszelkie transfery "drogą
    > radiową"

    A tak konkretnie to czego uzywasz ?

    J.

  • 18. Data: 2021-08-09 12:05:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Aug 2021 22:45:31 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > To użyj jakiegoś klienta MTP w kompie.

    No przeciez mam. W Windows wbudowany ... przynajmniej w nowsze wersje.
    I dziala jak dziala ...

    > Nie wiem co ma MyPhoneExplorer
    > ale działa. Po kablu też działa. Nie używam w sumie połączenia USB z
    > fonem bezpośrednio. Bessensu. Mając MyPhoneExplorer robię od razu
    > synchro i mam wszystko w jednym

    A ja nie chce synchro, skoro kopiuje wybrane pliki/katalogi na
    telefon.

    > a że przez WiFi, to tylko dlatego że nie
    > chce mi się podłączać kabla.

    A ja akurat mialem kabel pod reka i nie chcialo mi sie po wifi :-)

    J.

  • 19. Data: 2021-08-09 12:14:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Aug 2021 22:03:53 +0200, ToMasz wrote:
    > podłącz więc kartę sd do pcta, nie telefon!!!!

    Co jest tematem na osobna dyskusje :-)

    No ale wlasnie nie chce mi sie karty wsadzac do peceta, bo to trzeba
    druta szukac, tacke wyciagac itp - wydawalo sie, ze kabelkiem
    prosciej.

    > czy wszystkie samochody formuły1 mają takie niedostosowane zawieszenie
    > do polskich dróg? Tak.
    > Czy wszsytkie telefony tak gównianie radzą sobie z transerem? Nie.
    > zależy to od sterownika w PC,

    standardowy.

    > kabla,

    Mowisz ... no, cuda sie zgadzaja, ale inny lepszy kabel i problemy te
    same.

    > sposobu obsługi plików w telefonie

    o to to to ... albo w kompie ...

    > i pierdyliona innych czynników. tyle ze tej cechy się nawet nie bada,
    > gdy prawie wszystko jest w chmurze i bezprzewodowe

    No to pewnie to. Zmowa producentow z operatorami? :-)

    > Jak chesz, Twój wybór. Jeśli chcesz sobie zaoszczędzić kłpotów, to do
    > obsługi, kopiowana na sd, wykorzystaj czytnik, dziurkę w laptopie, nie
    > telefon

    Jesli doswiadczenie przez Ciebie przemawia, a nie tylko wredna
    propaganda ...

    > jeśli masz ochotę przesłać pliki z PC do telefonu, uruchom na telefonie
    > (darmowy) serwer ftp, w total comanderze na pc zobaczysz drzewo
    > katalogowe telefonu, zaznaczysz co tam chesz, klikniesz kopiuj i po
    > chwili będziesz miał pliki w telefonie.

    No widac trzeba bedzie.
    A podobno technika idzie do przodu :-)

    > PS wiele nowych szybkich telefonów nie ma miejsca na kartę sd, bo są
    > wolne i zawodne.

    A nie tak, ze wiekszosc nowych juz ma, bo widac klient sie domaga, a i
    producent widzi, ze trzeba?

    Ktory z nowych nie ma ?

    J.

  • 20. Data: 2021-08-09 13:50:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-09 o 12:00, J.F pisze:

    > Bluetooth to nie taki wielki problem - wiekszosc laptopow juz ma.
    > Ale ... najwyrazniej Animka nigdy tak nie kopiowala ...

    Mój dongiel Bluetooth radio kupiłam kiedyś na Allegro za złotówkę.
    Zasuwa jak strzała.
    Potem kupilam drugi niby taki sam, ale jednak nie taki sam, bo bardzo
    wolno przesyla i korzystam w razie potrzeby z tego pierwszego.
    Poza tym adaptery do kart też są bardzo tanie (mam chyba ze 3) i to też
    jest wygoda jak się wsadzi taki adapter z kartą do komputera.
    Widzę, że ludzie się robią coraz bardziej niegramotni i sami sobie
    wszystko utrudniają. Przez dysk google? Hahahaha

    --
    animka