  • Data: 2021-02-08 17:58:08
    Temat: Re: w Szwecji brakło prądu. proszę nie czytać
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rvrpko$gjk$...@d...me...
    >https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-w-szwecji-bra
    kuje-energii-kraj-ratuje-sie-m-in-importem-brud,nId,
    5035494

    >W szwecji brakło zielonej energii. prszę nie komentować, bo to ma
    >związek z rzadko spotykanymi u nas samochodami na prad. wstawiam
    >tylko dla tego, że jak w przyszłości będzie dyskusja - będę miał
    >argument.
    >Z drugiej strony nie spodziewałem się ze takie rzeczy dzieją się poza
    >Polską

    No bo czytasz - za bardzo uwierzyli w zielona energie.

    A moze za malo - jakby mieli wiecej wiatrakow, to by nie zabraklo.

    Przy czym:
    -maja linie np do nas - ktora przez lata pracowala w dwie strony,
    -maja sprzyjajace warunki do elektrowni wodnych,
    -maja sprzyjajace warunki do wiatrakow
    -maja jeszcze troche reaktorow.
    -ogolnie maja nadwyzke pradu

    Wiec jak im raz na rok pradu braknie ... tyle, ze ladowanie EV w nocy
    moze byc problematyczne :-)

    Ale przeciez nie trzeba w nocy - mozna ladowac w dzien, gdy i tak
    wiekszosc samochodow stoi na parkingu :-)

    J.