  • Data: 2020-08-07 11:35:23
    Temat: Re: wynalazek potrzebny
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > Dobre :)

    Typowa wartość np. dla termoogniw. Spokojna głowa, damy radę.
    Czujniki Halla z wbudowaną ścieżką prądową bym wykluczył: ta w ACS712 ma
    oporność 1.2 milioma. Nawet bez oporności płytki przy 5A spadek napięcia
    na nim będzie wynosił 6mV, tj. aż 30% napięcia wejściowego. Najlepiej
    wykorzystać istniejący przewodnik i skorzystać z jego pola
    magnetycznego. Zostają więc czujniki Halla "z dziurą", magnetometry
    transduktorowe i dowolne wariacje na temat wzmacniacza magnetycznego.
    Skoro dokładność nie jest kluczowym parametrem, to to ostatnie
    rozwiązanie najbardziej mi się podoba. Fajnie integruje się też z CPU.

    Pozdrawiam, Piotr