    From: BearBag <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zakup auta z konczącą sie polisą OC
    Date: Fri, 18 Mar 2011 13:10:59 -0700 (PDT)

    Dobra, chyba juz wszystko wiem. Przynamniej tak mi to wyłożyła babka w
    agencji

    > 30 dni mozesz jezdzic jesli polisa jeszcze te 30 dni obowiazuje. Jesli
    > konczy sie 2 dni po zakupie auta to dlaczego masz na niej jezdzic dluzej.
    > Musisz ubezpieczyc sam.

    Ano dlatego że ustawowo sprzedający ma mi zapewnić 30dni ochrony
    ubezpieczeniowej. Nie ma znaczenia do kiedy jest polisa. Jesli na
    mniej niż 30dni to dostanie dodatkowy rachunek od swojego TU za moje
    dwadziescia parę dni. Jeszcze wiekszym paradoksem jest to że jesli
    miałbym maksymalne zwyżki typu 130% a on np 60% zniżki to musiałby
    zapłacić po mojej stawce czyli za ten miesiac prawie tyle co za swoje
    3 miesiące :)