    From: Przemo <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: zalety schuberth'a J1 nad resztą????
    Date: Sat, 15 May 2010 17:36:52 -0700 (PDT)

    witam,
    planuję zmianę garnka z caberga jeta na - i tu właśnie potrzebuję
    opinii. Przymiarka jest do J1 szubiego ze względu na tłumienie hałasu
    i pałąk teoretycznie osłaniający szczękę. Czy jest ewentualnie jakaś
    alternatywa dla tego modelu? Chodzi oczywiście o dżety

    Witam !
    Od dwóch sezonów mam kask Schubertha poprzednio miałem SHOEI

    Schuberth plusy bardzo cichy , wygodny , fajna wentylacja przez
    odsuwanie szybki ale mimo to na postoju paruje szyba , blęda przeciw
    słoneczna
    minusy kiepskie wykończenie wnętrza widać styropian
    następny kask który kupię to będzie SHOEI
    pozdrawiam
    Przemo BUELL