  • Data: 2011-07-09 21:29:07
    Temat: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: Piotr <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-09 21:37, KJ Siła Słów pisze:
    > Ja jako potomek chlopstwa od paru pokolen jakos nie czuje sie obrazony
    > tym co pisze Piotr - chlop potrafi byc zawziety i generalnie jak raz
    > dobrze wkurwisz to ta nienawisc do grobu zabierzesz. I dobrze.
    >
    > Piotr - grzybol jaki jest widzisz i to sie nie zmieni, wrzuc do KF.

    Ja nie mialem zamiaru urazic 'chlopstwa' jako jakiejs klasy spolecznej,
    kasty czy co tam. W gruncie rzeczy wszyscy mamy korzenie chlopskie lub
    wojskowe - no szczegolnie w Polsce ;)

    Nie w tym rzecz - ale jest jednak jakis system zachowan przypisywany
    kulturowo ludziom z jakas oglada i jest jakis przypisywany historycznie
    wlasnie ludziom z tzw. warstw nizszych - i Rybol - wlasnie prezentuje
    taki niestety stereotypowy obraz chama, czy jak kto woli - ciecia spod
    budki z piwem przy stacji PKP. No niestety ;)

    > Inna sprawa ze on ma tu na preclu nawet swoich fanow dlatego tez jeszcze
    > tu istnieje jako zjawisko i swiadczy o nas jako grupie nienajlepiej.
    > Moze i dziwne ale syndrom sztokcholmski zwany inaczej miloscia ofiary do
    > wlasnego kata najwyrazniej niejedna ma postac :-)

    No fanow. Wiesz no Michal Wisniewski tez ma swoich fanow. Czy inne takie
    kurioza - i co z tego. To nikomu nie daje prawa do bezczelnego
    atakowania innych - zgodnie z zasada - ze jak chcesz gdzies nalezec, to
    musisz jakis normy szanowac. Jak Rybol nie szanuje - to nalezy sie choc
    reprymenda, chociaz slowna bo dyc w skore dac takiemu nawet nie
    wypadaloby ;)

    Ja wiem, ze generalnie to usenet i kazdy sobie moze pisac co chce itd. i
    nie ma niestety zadnej kontroli nad tym i nawet nie mowie, ze szkoda -
    bo to jednak po to wymyslono, zeby kazdy mogl mniej wiecej zaistniec.
    Nawet barachlo.