  • Data: 2011-07-09 21:22:47
    Temat: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: Piotr <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-09 21:08, Marcin N pisze:
    > No bracie, po czymś takim przestałem się dziwić, że się narody co jakiś
    > czas buntują i robią rewolucję.
    > Szlachectwo pełną gębą z Ciebie wylazło.

    No zgoda, ale zawsze po jakims czasie rzadow pospolstwa, swiat jednak
    wraca do rownowagi vide rewolucja francuska, czy zeby dalej nie szukac
    jakies tam wiosny ludow, rabacje galicyjskie itd. No tak to juz jest. I
    zeby nie bylo - nie jestem hrabia, baronem, nie mam zadnych tytulow
    szlacheckich.

    Pomysl tak - gdyby prawo jazdy nadawano z jakims cenzusem inteligencji
    czy jakos tak - ilez mniej byloby idiotow za kierownica. A tak - masz co
    masz.

    Albo jakby dalej chlop byl przypisany do ziemi - ilez mniej chamstwa w
    miastach!