  • Data: 2023-02-27 11:01:56
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: io <i...@o...pl.invlid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.02.2023 o 16:07, PiteR pisze:
    > in <news:63fa626f$0$19602$65785112@news.neostrada.pl>

    > Nie. Samochód B jedzie po rondzie. Samochód A ma znak ustąp
    > pierwszeństwa jadącym po rondzie.

    Nie jest przesądzone, że B był na rondzie kiedy A wjechał.

    > Nawet jak B przelatuje przez rondo na
    > dwóch prawych kołach 200km/h i dachuje za rondem
    > (tu opinia grupy pl.misc,samochody) to samochód A ma czekać i jemu
    > ustąpić pierwszeństwa.

    Ale pierdoły :-)

    > Wszystkie powyższe przypadki mam przetrenowane.

    Przejechałeś kiedyś na koniu?

    > Samochód A nie może sobie "wjechać" bo nie ustępuje pierwszeństwa
    > jadącym po rondzie. Samochód B może sobie halsować po pasach oczywiście
    > z kierunkowskazem i uważająć na innych jadacych już po rondzie.

    Ale .. nie ma czegoś takiego, że na skrzyżowaniu może znajdować się w
    danym momencie tylko jeden pojazd.

    > Jest to czesty błąd samochodu A "że moge sobie wjechać z rozpędu na
    > robdo bo po moim pasie nikt nie jedzie"

    Nie widzę przeszkód. Większą kwestią jest, że można wjechać na wolny
    pas, którym jednak nadjedzie pojazd, który wjechał na rozległe
    skrzyżowaniu wcześniej.