    Date: Fri, 3 Mar 2023 22:47:49 +0100
    Subject: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 03.03.2023 o 19:16, Myjk pisze:
    > Fri, 3 Mar 2023 17:20:48 +0100, Akarm

    > Ja rozumiem że to twoja typowa metoda jazdy,
    > ale nie musisz się ze wszystkimi dzielić.

    Przypomnę tylko mały fragment czyjejś wypowiedzi:

    Kto to napisał? :D

    > Czytam takich jak ty i się zastanawiam jak długo matka musiała ci powtarzać
    > że musisz ściągnąć gacie zanim zaczniesz sikać...

    Zapomniałeś, kto napisał, że nie ma przepisu nakazującego sygnalizować
    zamiar opuszczenia skrzyżowania? :D
    Ja tylko zwróciłem uwagę, że brakuje jeszcze kilku innych nakazów.

    > Po pierwsze nie ma to żadnego znaczenia w kwestii jazdy po skrzyżowaniu, a
    > szczególnie w momencie przedmiotowego zjazdu,

    Jest.
    Albowiem tak już jest, że kiedy zmienia się pas ruchu, to należy ten
    zamiar zawczasu sygnalizować. Wiem, nie wszyscy używaja kierunkowskazów,
    nie wszyscy uważają, że należy sygnalizować zamiar zmiany kierunku jazdy.

    > dla tępaków zaczęli w końcu malować te pasy inaczej przy zjazdach
    > niż w koło, żeby im się mózg nie lasował, a potem nawet turbinówki zaczęli
    > robić żeby nie było wątpliwości jak jechać. Ale i tak nie dało im to do
    > myślenia i nadal błądzą jak nie mają wymalowane/wyprofilowane jak krowie na
    > rowie (ba, a nawet jak mają, to też potrafią z prawego pasa w lewo skręcać
    > albo zawracać).

    Dla tępaków zawsze przejazd przez każde skrzyżowanie może stanowić
    problem nie do rozwiązania.
    I to taki problem, że aż zaczynają głosić, że przy zmianie kierunku
    ruchu nie trzeba tego sygnalizować, bo w PoRD nie ma nakazu
    sygnalizowania zamiaru zjazdu ze skrzyżowania. :D

    > No tak. Dokładnie jak tutaj:
    > https://goo.gl/maps/pRcdtWtosLDf25eT9
    >
    > Napisz miszczu kierownicy którym kierunkowskazem przy zjeździe ze
    > skrzyżowania migasz jadąc z Zamienieckiej w Fieldorfa, bo wg twojej
    > "nomenklatury" to trochę pasów na skrzyżowaniu tam zmieniasz podczas
    > przejazdu.

    Gdzie w opisanej sytuacji, czyli jadąc prosto przez skrzyżowanie
    wyznaczonym pasem (czyli nie zmieniając pasa, nie zmieniając kierunku
    ruchu), miałbym sygnalizować zamiar jazdy prosto swoim pasem? Musisz
    mieć nieźle w głowie. :D

    > Ale już czuję w kościach że nie napiszesz nic, albo że rondo to
    > zupełnie coś innego i nie ma co porównywać, bo to inne pasy, takie pasy
    > których się nie zmienia. I bach, kisiel we łbie gotowy.

    Coś z tym kisielem masz, fetysz jakiś? Ciągle o tym kisielu piszesz...

    --
    -
    Akarm