    From: "Jd." <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zwiększenie mocy przyłacza - jak z przepisami?
    Date: Sun, 9 Aug 2009 17:48:29 +0200

    Użytkownik "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h5m7jd$lj6$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Tak porządkując dokumenty mi się przypomniało: Jest dom jednorodzinny na
    > wsi,linia napowietrzna moc przyłacza niewiadoma dokładnie (zab
    > przedlicznikowe 3x25A) i jest potrzeba zwiększenia go (np do 3*32),

    Temat na pl. misc.budowanie a nie tutaj.

> [...]
    > odpowiedzi przyszło że a i owszem, ale pod warunkiem pociągnięcia włąsnego
    > kabla od stacji trafo, włacznie z uzyskaniem zezwolenia od wszystkich
    > włascicieli gruntów po drodze. w zwiazku z niemożnością uzyskania takiego
    > (cześć wlascicieli za granicą inni by chcieli na tym zarobić kokosy)
    > pomysł upadł. I teraz pyranie, jak to wygląda tegaz po tyw wszystkich
    > przekształceniach i wejsciu do Unii. Czy dobrze mi się wydaje że teraz
    > moim problemem jest tylko pociągnięcie grubszego kabla do słupa a dalej to
    > juz problem ZE ? czy nadal moge pomarzyć o większej mocy...?

    Jeśli słup jest twój i masz na nim skrzynkę z pomiarem to odcinek od słupa
    do chałupy jest traktowany jako WLZ i ty musisz go sam zmodernizować. Reszta
    w realizacji ZE za kwotę dopłaty do mocy zamówionej.
    Zwróć uwagę ze ZE może żądać wyniesienia licznika na zewnątrz, co musisz
    zrealizować swym nakładem.

    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl